Ik ben nu 37 weken maar kan niet echt zeggen dat ik de nesteldrang voel opkomen.. Had ik dat al niet moeten hebben?? Mijn moeder heeft er in ieder geval wel last van! Die heeft het al over schoonmaken en over de laatste dingetjes die nog moeten gebeuren (ik heb daar om de een of andere reden niet zo'n haast bij..) Zo heb ik ook van de week (pas?) de babykleertjes gewassen. Mijn ziekenhuis tas moet ik ook nog inpakken, geen idee wat ik mee moet nemen (maar maak me daar ook niet druk om? ) Moet ik blij zijn dat ik zo relaxt ben en geen stress heb om vanalles, of moet ik me zorgen maken waar die nesteldrang blijft??
hier ook niet veel last van hoor... nou is ons huis gelukkig netjes en houden we het goed bij dus schaam me ook niet als de vk moet komen
Ik had het pas na de 40 weken, en toen had ik nog (bijna) 2 weken bij beide kindjes (42 wk en 41+3). Ik hoop niet dat het voor jou betekent dat je ook zover overtijd gaat. Misschien komt het wel gewoon niet en heb je gewoon alles onder controle, kan ook.
Hier ook niets te bespeuren nog, ik heb ook een gruwelijke hekel aan huishouden Er moet hier nog echt veel gebeuren, de babykamer is niet af en ik heb nog niet alles in huis. Kleertjes zijn half gewassen maar heb nog geen plek om ze op te bergen. Zie er eerlijk gezegd tegenop om alles af te maken want ik ben zo vreselijk moe nu door slechte gezondheid. Ik heb ook al tijden niet goed schoongemaakt want ik kan het gewoon niet meer en mijn man heeft al 2 weken non-stop dienst. Mijn man doet bovendien altijd alles last-minute dus het kan best gebeuren dat het bedje pas door mijn familie in elkaar gezet gaat worden terwijl wij in het ziekenhuis zijn daar zou ik niet van opkijken! Maar ik maak me er ook niet druk om.
Ik heb bij beide kindjes nooit echt nesteldrang gehad. Bij mijn dochtertje helemaal niet en bij mijn zoontje had ik de avond voor de bevalling wel ineens de neiging om de badkamer te moeten schrobben, maar dat heb ik ook wel eens als ik niet zwanger ben/was.
Oh dus ik ben niet de enige Ja wie weet komt het nog, zo ver ben ik nog weer niet.. Wij zijn onlangs verhuisd en hebben toen het gehele huis opgeknapt, plafonds gewit, overal nieuw behang en alles geverfd, nieuwe vloer. Al onze meubels zijn nieuw. Daarnaast ben ik altijd heel schoon en netjes (eerder misschien TE haha) dus ik voel geen paniek dat als ze nu komt dat ik haar in een vies en rommelig huis breng.. Ik heb bijv. nog geen leuke plafond lamp gevonden voor de babykamer, er zit nu gewoon een losse gloeilamp in. En mijn moeder vraagt wel 10x in de week of ik er nou al een heb, maar ik vergeet het steeds.. De eerste tijd zal ze op onze kamer slapen dus vind het ook niet zo belangrijk eigenlijk! haha.. Mja ik zal toch maar eens op pad gaan, al is het om mijn moeder gerust te stellen
hier alleen last van gehad met het samen gaan wonen bij vriendlief met 27wkn.. heeft ongeveer 3wkn geduurt, werd gek ervan.. en daarna niks meer te bespeuren van een of ander nesteldrang
Het lijkt mij heerlijk als ik t niet zou hebben Ook nu is het al begonnen en als het verloopt als bij de vorige zwangerschappen blijft het tot het einde Manlief vind dat ik me aanstel maar hij gaat als ik in het zh lig nog eens de dekentjes/lakentjes uitwassen matrasje uitkloppen dus die heeft het na de geboorte hihi
Ben nu ruim 38 weken zwanger en de nesteldrang is ver te zoeken. Ik heb wel op andere momenten schoonmaakdrang (vooral 's avonds laat), maar dat zijn de normale dingen die schoon moeten zijn en ja, dan maar op een laat tijdstip. De Babykamer is sinds 2 weken helemaal af en nu ligt wel alles gewassen in de kast (maar daar blijft het ook liggen tot de kleine er is ). Ik heb het gevoel dat ik juist wat makkelijker wordt. Heb ik geen zin om op te ruimen, dan toch niet, ben zwanger!