Hallo dames, Ik vroeg me af of hier dames zijn die ervaring hebben met het "opwekken" van de bevalling met inname van wonderolie? Zo ja hoe is dat verlopen? Ik hoef verder geen commentaar van meiden die vinden dat ik dat niet moet doen of dat het slecht idee oid iedereen zijn mening maar ik ben op zoek naar ervaringen. Alvast bedankt Xx
By the way Ik weet dat er al topics over zijn maar ik heb daarom niet gevonden wat ik zocht meer commentaar dat men het niet moet doen etc.
Ja.. en nee begin er niet aan is mijn advies. Bah en dan de smaak... jak jak!! Veel buikkrampen en wc verder geen wee te bekennen.
Ja heb ik bij de eerste ook genomen. Het is onwijs goor en ik hadden nog niet eens een windje hahaha. Hielp bij mij dus echt niks. Probeer lekker te ontspannen. Wonderolie word ook afgeraden omdat het ook bij de baby kan doorwerken en dat het dus in het vruchtwater gaat poepen. Dit wist ik niet bij de eerste. Daarna ook nooit meer gebruikt
Ik heb het gebruikt bij de 2e, had toen wel al een aantal dagen voorweeën. Bij mij werkte het na 4 eetlepels, veel diarree wat omzette in weeen en paar uur later bevallen. Ik ga het dit keer weer proberen.
De smaak is even vies maar viel mij genoeg mee. Je kan het ook met sterke ranja innemen oid om de smaak dragelijker te maken.
Ja en het werkte goed. Ik ben in Duitsland bevallen en in dat ziekenhuis beginnen ze een inleiding altijd met een weeencocktail (Google maar eens). Wel de aanbeveling om dit onder begeleiding van eeen verloskundige of gynaecoloog te doen, omdat het bijwerkingen kan hebben. Het werkt alleen als je lichaam er al klaar voor is anders niet.
Ja, bij de tweede gebruikt. Had vervelende voorween en was echt kapot. 2 keer een lepeltje door een sapje geroerd, neus dicht geknepen en opgedronken. ( echt heel smerig) om 23.00 was ze geboren.
Ik ga er morgen om, zal je op de hoogte houden. Het spul zelf komt in je darmen en kan niet bij je baby komen. De baby zou in de stress kunnen raken van de buikkramp van de moeder. Maar ik heb al zoveel diarree gehad deze zwangerschap, lijkt me sterk dat de baby daardoor in het vruchtwater poept...
Nou, het was even zoeken. Kruidvat had het niet, ook niet onder de naam Castor olie. Bij Etos is het uit het assortiment gehaald zei de verkoopster. Maar uiteindelijk bij de apotheek gevonden voor 2,45. Rond 14.00 uur heb ik 2 eetlepels op en nu maar afwachten....
Ooh spannend! Hou je ons op de hoogte? Ik nam 20;00 2 eetlepels en rond 22;30 nog 2. Toen rond half 3 snachts pas diarree en rond 4;00 lichte weeen 6;45 was mijn dochter geboren.
Nou 3 kwartier later kramp en heel veel diarree. Nu is het weer rustig.. Misschien vanavond nog eens 2 lepels...
Heb het nu bij 1 lepel gehouden, vanmiddag kwam de diarree wel erg snel op gang. Al doet het maar een klein beetje waardoor ik morgen gestript kan worden. Dan zou ik al blij zijn!