Thuisstudie Civas

Discussie in 'De lounge' gestart door 4days, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Ik zit erover te denken een opleiding te doen als voedingsdeskundige. Nou vond ik bij Civas een opleiding van 1 jaar op HBO niveau. Maar ik heb geen flauw idee of dit wel goede opleidingen zijn? Ik heb al vaker gehoord dat thuisstudies minder aanzien hebben dan gewone studies, maar een thuisstudie is voor mij op dit moment de enige optie.

Iemand ervaring hiermee?

Deze opleiding had ik gezien:
    Voedingsdeskundige worden?Volg de opleidingVoedingsdeskundige van CIVAS en behaaleen VBAG-erkend diploma!

2. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Weet wel dat het erg prettig leren is bij het Civas en dat je huiswerk keurig binnen 1 week nagekeken word. Zou je vragen gewoon mailen naar het Civas. Het kan mss zijn dat als je de opleiding gedaan hebt dat er nog een vervolg achter aan komt zodat je je eigen praktijk kunt beginnen?? Maar dat weet ik dus niet. Gewoon ff mailen met je vragen, wat je bijvoorbeeld kunt doen met het diploma.

3. 4days

4days Niet meer actief

Dankje voor je reactie, nou ik ben in ieder geval al blij dat je goede ervaringen hebt met Civas, want ik kende het nog niet. Ik zal ze eens mailen.

4. 4days

4days Niet meer actief

Ow, ben er inmiddels achter dat je met deze opleiding niet bij de Beroepsvereniging Gewichtsconsulenten Nederland kunt gaan... Deze opleiding wordt niet erkend. Dus dat wordt 'm sowieso niet...

Die van LOI wel, dus denk dat ik die dan maar ga doen! Dan worden consulten die mensen boeken tenminste vergoed door de zorgverzekering.

Deel Deze Pagina