Oh wat vervelend zeg incontinentie door een medicijn! Ja erg he die pijn van je galaanvallen pfff de bevalling was er echt niks bij terwijl die toch ook 36 uur duurde en erg heftig was.. 3 weken na de bevalling lag ik met een ontstoken alvleesklier in t ziekenhuis, bijna levensbedreigend en twee weken daarna was ie eruit gelukkig! wat een opluchting!! Hoe gaat het nu met je??
Pffff, dat hadden ze mij ook wel mogen aanbieden toen. Had ik heel wat minder helse pijnaanvallen gehad
ja ze schepen je zo makkelijk af met buscopan zetpil en paracetamol, nou ik werd helemaal gek! tijdens de zwangerschap kon het helaas niet anders, maar daarna was ik dolblij met de tramadol. wat een verademing! het is trouwens niet zo'n heel bekend medicijn geloof ik dus misschien dat ze t daarom niet hebben voorgeschreven.
bij mij hielp tramodol niks.. ook de oxycotin niet trouwens.. en ik kan behoorlijk wat pijn hebben, maar op een gegeven moment huilde ik alleen nog maar
Heej meis, hoe is het nu? Ik heb maandag de uitslag van de mri gehad....er zit een hele zware, ernstige hernia Ik mag nog 6 weken aankijken of het vanzelf beter wordt, anders moet ik weer onder het mes (3e keer aan dezelfde plek), maar dan wordt de complete tussenwervelschijf eruit gehaald en de andere twee wervels worden dan aan elkaar gezet. Geen leuk vooruitzicht dus....Maar ja, 4 hernia's op dezelfde plek, waarvan 2 operaties binnen 11 maanden is ook geen feest. Dat zou met die operatie wel definitief over zijn, maar deze ingreep is nog veel zwaarder dan een 'gewone' hernia en de revalidatie nog langer en pijnlijker, dus ik hoop maar gewoon dat het vanzelf over gaat!
Nou ik ben bij de Neuroloog geweest en ik krijg nog 1 keer een injectie in mijn SI gewricht, en als die niet helpt moet ik toch geopereerd worden! Heb nu een mooi schema met pijnstilling gekregen, die Lyrica lijkt wel wat meer verlichting te geven dan de Oxycontin enzo. Als het alsnog een operatie wordt hoef ik gelukkig niet eerst op een wachtlijst oid. Ik ben nou al vanaf Juni 2010 aan het aanklooien en nu mag het wel een keertje klaar zijn vind ik Bebek, wat vreselijk zeg dat ie zo erg is die hernia! Ook wel heftig als ze toch moeten opereren, hoop dat t beter gaat na 6 weken! Lukt het een beetje om je aan de regeltjes te houden? of zal ik je binnenkort ff een dagje komen verzorgen? Morgen of maandag wordt ik gebeld door de anesthesist voor een afspraak om te prikken!