Hallo meiden, Heeft er iemand ervaring met de gyn in het Beatrixziekenhuis in Gorinchem? Wij lopen nu een een paar maanden bij dokter Derksen en hebben we geen goed gevoel bij. Hopelijk heeft iemand anders andere ervaring. Groetjes Lynn
geen ervaring met het ziekenhuis of de dok, maar wel ervaring met ' je gevoel volgen in de MMM ' en bij twijfel echt switchen. weet niet wat het is dat je geen goed gevoel geeft? aanpak, type mens, hele ziekenhuis? zijn er geen andere ziekenhuizen in de buurt? en waarvoor worden jullie behandeld? heel veel succes, nogmaals, volg je hart, het is jouw lijf en jullie wens!
Bedankt voor je snelle reactie. Van een dokter vindt ik het fijn als hij zegt wat we gaan doen. Maar ik mag het zelf allemaal een beetje uit vogelen. Ook het ziekenhuis zelf heeft een paar steekjes laten vallen toen mij opa daar onverwachts is overleden. Nu weet ik wel dat het een andere afdeling is maar toch. Ook heeft hij de beloftes gedaan over IUI en die komt ie nu niet na. Ook vindt hij mij te jong om in MMM te stappen ben 25? Mijn man heeft te weinig zaadcellen daarom zijn we doorgestuurd naar het ziekenhuis sinds 15-12-2009. Hij wilt hem bijvoorbeeld ook niet doorverwijzen naar de uroloog, maar als ik er echt op stond zou hij het wel doen. Wel heeft hij een HSG laten doen, alles was goed. Nu hebben we voor ons zelf even een paar rust maanden gepland van 3 maanden en daarna (als we nog niet zwanger zijn) ga we naar het ziekenhuis voor IUI. Heb contact gezocht met ons zorgverzekeraar die wilt eerst een bemiddelings gesprek en daar zit ik nou net niet op te wachten. Liefs Lynn
als ik dat zo lees heb je alle reden om van ZH te switchen. overigens mag je dit ook gewoon doen, zonder overleg of bemiddelingsgesprek, zeker als het een ' gewoon ziekenhuis ' is en dus geen (prive)kliniek. ik weet niet hoe het zit met de kwaliteit van je vriends zaad (zou zeker een copy ervan vragen, maar ja ik ben dan ook erg alles-willen-wetend geworden ) en op basis daarvan kan je prima zien of je idd voor IUI moet gaan. fijn dat de HSG goed was in elk geval. uroloog zou ik ook zeker aanraden als het zaad echt slecht of wisselend is.. zijn jullie verder wel helemaal gecheckt, ook bloed enzo? als je nu even rust wilt doe je dat lekker, en dan ga je gewoon lekker naar een ander ZH voor IUI. ik ben ook gewoon weggerend bij meppel en naar heerenveen gegaan; een verademing! succes meis!
Ook toevallig toen ik je berichtje zag dacht ik huh?? ook iemand in Gorinchem.... Ik stuur je wel een pb-tje..
Hallo, Wat vervelend dat je een nare ervaring hebt daar. Ik "loop" zelf ook in Gorinchem bij dokter Euser en ben daar erg tevreden over. Toen we de eerste keer daar waren was ik nog 22, werd niks overgezegd. Ik heb een aantal onderzoeken gehad en uiteindelijk in februari gestart met clomid en ben nu zwanger... Ik vind het een heel prettig arts. Hopelijk kun je een besluit maken over wat je nu gaat doen. Succes ermee, Bo
@ Klingel Ons bloed was allemaal goed, ben een paar keer tijdens me cyclus geprikt. Ook bij mijn man was alles goed. Hij heeft alleen te weinig en ze bewegen niet goed. Bij de eerste afspraak zij de dokter "de kans dat jullie natuurlijk zwanger raken is maar 3% per maand" dus daarna dikker tranen zitten huilen. We gaan in juli naar het ziekenhuis, als we niet zwanger zijn en dan ga ik alles vragen. (Schrijf telkens dingen op) @ Ikki, PB? is dat een privébericht? Dat is goed, het lijkt me erg fijn om met iemand in contact te komen. Die ook in Gorinchem woont. @ Bo87 Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hij vond dat we rustig aan konden doen, hij werdt ook pas vader toen hij 36 was! En toen dacht ik en wat heb ik daar mee te maken. Misschien als we van dokter veranderen voel ik me er al beter bij. Maar heb de laatste paar afspraken wel veel geleerd, ik laat niet meer zo over me heen lopen. Bedankt allemaal voor de reacties. Liefs Lynn
Ja dat is een prive bericht.. en waar slaat dat nou op dat hij zelf 36 was??? Ik ben 26 en mijn man 35, maar wat maakt leeftijd nou uit? En zijn priveleven heeft er helemaal niets mee te maken.. Ik ga je begin van de avond een mail sturen.. moet nu namelijk weg.
Ik heb je een pb-tje gestuurd alleen ik krijg hem niet te zien bij mijn verzonden berichten dus ik weet niet of het goed is gegaan.