Hoi, Weet iemand of je na een mk eerst een maand gewoon ongesteld moet worden of dat je gelijk door mag voor de volgende IUI ( dus in mijn geval over een week of 2/3 )
Ik denk dat je eerst op je menstruatie moet wachten, aangezien je cyclus na een miskraam in de war kan zijn. Je eisprong kan later komen dan normaal en het HCG-hormoon kan enkele weken in je lichaam blijven. Anders even navragen bij de gyn, dan weet je waar je aan toe bent! Sterkte & succes!
Mmmmm jammer, ik wil nl gelijk door. Ben strijdlustiger dan ooit. Maar ze kunnen toch gewoon de eisprong in de gaten houden met een echo net als bij een normale cyclus? Maar die hormomen ja dat klopt wel , die blijven jammer genoeg altijd erg lang in mijn lijf. Als er nog meer meiden zijn die hier ervaring mee hebben
Kaboutertje ik heb hier geen ervaring in maar wilde je sterkte wensen we hebben toch een hele tijd op het zelfde lijntje gezeten. Ik hoop dat je snel weer mag starten met de volgende iui. Dat je hcg zolang in je lichaam blijf zitten herken ik wel heb met mijn laaste miskraam pillen gehad en na 5weken pas een negatest in handen gehad.
Dank je voor je lieve berichtje. Vanochtend was mijn temp lager ( gisteravond al), dus hopelijk gaat het deze keer sneller. Hoe gaat het met jou? Welk zh loop jij?
Zolang het HCG-hormoon in je lichaam zit, zal je ook geen eisprong krijgen. Je lichaam denkt dat het nog zwanger is. Dus dan kun je ook geen IUI doen, jammer genoeg. Sterkte!
Kaboutertje ga nu naar geertgen en gisteren hebben wij progesteron voor geschreven gekregen dus mooi net na mijn ei want die was een dinsdag moest ook gelijk beginnen met opsteken hopelijk blijft de volgende wel plakken en anders gaan ze andere dingen doen ze begrijpen daar heel goed dat we ten einde raad zijn. Waar ga jij nu heen nog wel naar een gewoon ziekenhuis.
Joepie, mag volgende week alweer voor FM. Minimuis: dat klinkt iig alsof ze iets doen. Ik had geertgen gemaild: het enige was een operatie voor de uteris bicornis iom mijn eigen gyn. En die zien daar dus niets in... Dus einde verhaal en het blijft dus een gewoon zh.
kaboutertje ik mocht ook gewoon meteen op cd 3 beginnen met gonal-f.. en ook meteen weer door voor iui.. dikke knuffel meisss
kaboutertje jammer dat geertgen niks voor je kan doen maar top dat je volgende week alweer een fm krijg. Ik hoop dat er iets te zien is van een eitje. Ja eindelijk word er iets voor ons gedaan hopelijk ook met het eind resultaat van een wondertje dat zou helemaal geweldig zijn iig de hoop is er weer waardoor de moed ook weer terug is
Ja super zou dat zijn, dat is toch waar je al dit verdriet voor ondergaan hebt ( afgezien van het lichamelijke. Ik zelf vind geestelijk zwaarder) Maar ooit, ik blijf gewoon duimen voor jullie. Ik heb er nu een soort rust over. ( heb ook nog geen traan gelaten erom. Ik baal er wel van daar niet van, ik baal er onwijs van, maar echt verdriet niet) Ik weet niet hoe het komt. Misschien omdat ik nu weet waar de mk-en door veroorzaakt worden of omdat de test al die tijd licht was. Op zich vind ik dat Geertgen er zich wel makkelijk vanaf heeft gemaakt. Zonder mij te zien en onderzoeken te doen of het misschien toch hormonaal is of wat dan ook. Laat ik zo zeggen: had er toch wel meer van verwacht dan een mail terug met dat antwoord van zoek het maar met je eigen gyn uit. Ik heb het er ook nog wel over met mijn gyn en dan geef ik hen wel weer feed back en dan hoor ik het wel. Op zich zou ik geen operatie doen. ( zeg ik nu) We hebben al een medisch wonder. Ik zou dan "liever" nog wat mk-en incasseren ( zoals ze nu gegaan zijn uiteraard niet met curttages ed), dan een operatie. Vind dat eng en riskant. Stel dat dat helemaal fout gaat, dan heb je nooit meer een kans. En ik mis kabouterkindje dan natuurlijk een paar daagjes. En ik kan ook dan een paar weken misschien niet voor haar zorgen. Nee..., maar dat zeg ik nu he
Ik mocht niet direct door, moest eerst 1 cyclus afwachten, ook omdat de kans op een miskraam de 1e ronde na een miskraam wat groter is.
Kaboutertje ik zou het zeker nog een keer proberen om daar te komen ik ben er dik tevreden over vooral geen dikke buiken in de wachtkamer zalig gewoon. Jij heb dus ook een afwijkende baarmoedervorm tegen mij zeiden ze dat dit de oorzaak niet kon zijn maar ik heb een lichte afwijking. Ik ga duimen dat je er toch te recht kan je kan toch altijd een intake doen dan kunnen ze pas beslissen. Dopey ik zie in je onderschrift dat je zwanger ben gefeliciteerd en ik duim voor je dat het goed zal gaan.
Dopey: bij mij is de kans op een mk toch aanzienlijk groter dan een goede zwangerschap. Maar ik mag dus gelukkig door! Minimuis: ik heb echt een hartje. Het zit niet dicht, maar wel een hartje. Ik weet niet of dat licht of een zwaarder afwijking is. Mijn gyn zei dat dat ook niet een oorzaak voor de mk-en is, maar op internet lees je dat veel vrouwen die een uteris bicornis hebben ook vaak mk-en hebben.
Kaboutertje ik moet wel zeggen dat het inderdaad apart is dat ze tegen ons zeggen dat dit niet de reden is maar we wel allebei dezelfde afwijking hebben die van mij heeft ook een hartvorm. Dit heb ik trouwens niet bij geertgen aangegeven volgens mij, maar ik weet het niet zeker.