Goeie morgen dames, Ik had gisteren een topic geopend met wat er tussen mijn broer en oom is gebeurd. Heb daar heel veel reacties op gehad. Maar nu had ik een vraagje... ik heb nog een broer waar ik ook geen contact meer mee heb maar daar zou ik graag contact mee willen zoeken om te vragen aan hem of hij meer weet over de familie. Ik weet hoe die heet en veder weet ik niks van hem. Ook niet zijn woonplaats.... Hoe ga ik daar achter komen? Hebben jullie tips? Ben naar de gemeente gegaan maar die mogen geen adressen geven vanwege privecy.
Spoorloos in het ergste geval. Ik zou zelf fb proberen of op het forum proberen maar dan wel met een ander account.
Weet je toevallig wel zijn geboortedatum? Dan zou je kunnen zoeken op zijn naam en geboortedatum in hoop dat je ergens in een krant een geboortebericht tegen komt. Ook zou je dit kunnen proberen met de naam van je ouders erbij. Het gemeenteregister komt pas na iets van 50 of 100 jaar online dus dat wordt wel erg lang wachten.
Googlen. Als hij in facebook verschijnt zou dat ook met google tevoorschijn moeten komen. Als je informatie van langer terug weet zou je ook op schoolarchieven kunnen kijken.
Dit klopt niet, ik heb ooit op internet uitgezet dat je me kan vinden via Google. Verder zijn de tips wel gegeven denk ik.
Dit is al heel lang geleden en weet niet meer precies hoe dat moet. Maar via Google kun je er wel veel over vinden. Heb wel even snel gevonden hoe je fb zo kan instellen dat je niet via Google naar boven komt. http://www.webwijzer.nl/sociale-netwerken/ontgooglen-jezelf-verwijderen-van-google.html
Oh alleen fb niet te vinden is. Ik gebruik niet mijn echte naam voor fb dus ik ben niet in 1 keer vindbaar.
Nee ik heb het toen ingesteld met alles. Maar zoals ik net aangaf, dat is al iets van 10 jaar geleden en kan nu niet zo 1,2,3 vinden hoe dat moet. Kwam dit wel tegen vandaar dat ik doen link even postte
facebook en als je hem niet kan vinden heb je vaak wel een groepje van je woonplaats oid misschien zou je daar een oproepje kunnen plaatsen of oude vrienden van je broer opzoeken?