Iemand ervaring met zorgverzekeraar Promovendum en de mmm?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door nana33, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Ik ontving vandaag een aanbiedingen die op zich aantrekkelijk was (stuk goedkoper dan huidige verzekering), maar ik kan op hun website niets vinden over de mmm. Wij staan zo'n beetje aan de vooravond van IVF en ik vroeg me daarom af of iemand hier ervaring had met Promovendum en IVF? Iemand?

2. Promovendum

Promovendum Nieuw lid

18 nov 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste Nana,

Vanuit de basisverzekering is er recht op 3 IVF pogingen. Alle kosten van het ziekenhuis en de bijbehorende medicatie worden vergoed vanuit de basisverzekering. Omdat wij met ieder ziekenhuis in Nederland een contract hebben kun je dus zelf kiezen naar welk ziekenhuis je voor deze behandeling wilt.

Uiteraard is op deze behandeling het wettelijk verplichte eigen risico van toepassing.

Vriendelijke groet,

Promovendum
    078 - 6481333

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nana, wij beginnen binnenkort ook aan IVF en mijn man en ik neigen meer naar UMC verzekeringen of PNO. Zij vergoeden vaker dan 3x een IVF poging.

Ik heb nu Energiek verzekeringen. Speciaal voor vrouwen. Ik heb een abo op de VIVA, dus ik krijg korting. Zij vergoeden bijvoorbeeld anticonceptie volledig, maar ook de Mammaprint en een ziekenhuisbevalling voor 100%.

Over PNO en UMC is in een ander topic veel over te vinden!

Sterkte met jullie traject..

4. Zo Nana, da's nog eens service. Een verzekeraar die gewoon een heel account aanmaakt om antwoord te geven op je vraagt! :D

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hahaha! Dat zie ik ook nu pas! Beetje creepy is het wel.. Alsof ze overal op de loer liggen!

Deel Deze Pagina