De titel zegt het al een beetje..... ..... Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het dragen van een zwangerschapsnavelpiercing? Mijn eigen piercing zit niet meer lekker, rond het draaiknopje ontstaat een rood plekje, hij is wat pijnlijk en lijkt te klein te worden. Worden deze klachten minder bij het dragen van zw.piercing?
Ik droeg ook een zwangerschapsnavelpiercing en vond het heel fijn.... het zit dan een stuk minder strak zeg maar. Helaas kreeg ik 2 weken gelden een echoscopiste waarvan ik hem uit moest doen voor de echo (stom mens), nu krijg ik hem dus niet meer in Hopelijk is het gaatje na de bevalling nog open, anders moet ik hem opnieuw door laten prikken. Maar mijn ervaring is dus goed!
Ik heb er ook een tijdens mijn vorige zwangerschap ingehad. Nooit een probleem geweest met een echo. Ik heb hem afgeknipt en draag hem nog eigenlijk. Nu maar weer een nieuwe
had er ook een gehaald maar vond het zo raar zitten onder mn kleding en bleef iedere keer haken omdat het wat meer uitsteekt. heb em er maar uitgehaald. hoop dat ik em er nog in krijg straks.. (als mn buik nog de moeite waard is)hihihi
Ik heb er ook 1 gehad maar met 28 weken ongeveer uitgedaan omdat ik het gevoel had dat die elk moment uit kon scheuren. En nu prik ik em gewoon elke week door zodat het gaatje blijft.
Ik had er ook 1. Heb mn gewone gedragen tot i een beetje te strak begon te zitten. Het staafje heb van de zw.pier. heb ik toen gewoon wat langer afgeknipt zodat mn buik nog lekker verder kon groeien. Heb m mn hele zwangerschap laten zitten, volgens mij pas afgedaan toen ik voor de bevalling naar het ziekenhuis ging (vermoede dat ik een ks ging krijgen en dat was ook zo) Heb m daarna niet meer ingedaan en vrees dat ik m nu niet meer in krijg, ach mn buik zit zo onder de striemen, dat ik maar liever heb dat er niemand naar kijkt
Ik heb een flexibele gekocht met een roze en een blauw balletje, je kunt m zelf op maat knippen en ik heb er geen last van gehad tot nu toe, het werd me aangeraden door de verloskundige...
Thanks voor jullie reacties. Ik heb idd ook die flexibele gezien die je korter kunt knippen. Zag dat ze ook maar 5,95 zijn dus dat is het geld ook niet. Denk dat ik er het weekend maar eentje bestel.
ik heb ook een zwangerschapspiercing. ik heb hem nog steeds in. ik let alleen wel goed op dat ie niet gaat ontsteken of iets. ik heb alleen wel bij sommige gynaecologen gehad dat ie uit moest, en bij andere hoefte dat weer niet. ben van plan om hem in houden in ieder geval tot het einde groetjes
Hey, Ik heb er ook een zo een flexibele plastic achtig die zit heerlijk heb er helemaal geen last van! Bij de echo wel uit moeten doen maar terug kunnen plaatsen!
Vanaf wanneer zijn jullie zwangerschapspiercings gaan dragen? Heb je gewacht tot eigen strak begon te zitten? of gewoon op gegeven moment gewisseld? Heb het nu nog niet nodig maar al wel fijn om te weten.. Heb namelijk een hele leuke gezien en wil die dan met een maand of 2 gaan bestellen.. maar heb geen idee hoe hard ik ga groeien natuurlijk
Voor de mensen die leuke zwangerschaps piercings zoeken kun je bij https://www.alloverpiercings.nl/categorie/sieraden-op-type/zwangerschapspiercings terecht. Ze zijn op dit moment even op vakantie tot maandag maar bestellen kan al wel. Ik bestel hier heel veel en ze hebben een super goede service en je hebt de spullen echt heel erg snel in huis,duur zijn ze ook niet