Hi Danielle.... Nee, inderdaad, dit klopt niet, maar krijg het maar eens weg! Ik had me vergist, i.p.v. nieuw antwoord had ik nieuw onderwerp gedaan...stom. I.v.m. met prive antwoord aan mede forummer, heb ik de inhoud maar gewijzigd. (dat kan dan weer wel....)
ook hier iemand héééél nieuwsgierig om het hoekje neuzen, vind het nu al een mooit topic hahaha maarreh, waar gaan we het over hebben dames? staat nog helemaal open! wat was jullie laatste kleding aankoop?
Tja, best goeie grap he!....per ongeluk..... Laten we dan iets leuks schrijven! Mijn laatste aankoop was een (niet positie) vest van Esprit. Valt heel mooi open aan de voorkant en is gemaakt van heerlijk zachte grijze wol met een hele grote kraag! Fijn voor de winter tijdens en na de zwangerschap! En jij?
ik heb een positie jeans en een shirt bij de miss etam en vanavond nog wat besteld voor me mannetje(dit meer omdat ik kapot ben van de zenuwen en bang ben)
ik heb morgen de 20 weken echo en ik loop me eigen helemaal gek te maken.ik weet dat het een hele kleine kans is en toch maak ik me enorm druk.
och meid, kan het me voorstellen hoor, maar het komt allemaal goed! morgen lekker naar je frummel gluren wil je ook weten wat het gaat worden? en daarna gewoon lekker nog meer shoppen om jezelf te belonen dat je zo dapper heen bent gegaan hoor!
Blusvrouw, 1 tip: NIET DOEN! Ik heb me ook gek gemaakt, en haalde me de morgen ervoor de gekste dingen in mijn hoofd. Volgens mijn gedachte en gevoel wees alles in mijn doen en laten erop dat er vast iets fout zou zijn. En iedereen zei me: Kei leuk 20 weken echo. En ik maar denken; jaja, zal wel, eerst zien dan geloven. Ik geef toe, het was best spannend, vooral omdat het een vrij klinische screening was. Echoscopiste deed wat ze moest doen en zocht de juiste beelden op die ze nodig had, verder geen ditjes en datjes waardoor ik nogal stijfjes afwachte. Ik heb dan ook met 25 weken en pretecho gehad om toch ook nog een echt leuke echo te krijgen! Misschien een tip? Ik heb na de 20 weken echo ook pas echt iets voor de baby gekocht! (eerder durfde ik niet!) Op zich heel goed dat je ook aan de eventueel negatieve dingen denkt, maar maak het niet te zwaar voor jezelf, en probeer toch te genieten! Dus: Heel veel plezier morgen!