serieuze verkoudheid :(

Discussie in 'Gezondheid' gestart door tessake, 13 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessake

tessake Lid

11 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

ik ben nu 16 weken ver en zit al een 2 weken met een verkoudheid en hevige hoestbuien. ik heb al vanalles geprobeerd zoals stomen, thee , zoutoplossing,..
    iemand andere tips voor mij ?
    ik kan niet rusten want heb een eigen zaak samen met mijn mama dus verlof nemen gaat zomaar niet.

help :(:(

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Naar de dokter of toch doorgaan. Sowieso duurt je herstel langer nu, dus zonder rust nog langer. Helaas, het is heel vervelend. Ik loop zelf ook al 2 weken met een overschot aan snotproductie en kom er niet vanaf.
    Evt kan de huisarts je iets geven voor t hoesten.

3. Samurai

Samurai Bekend lid

1 dec 2013
    634
    1
    16
    NULL
    Noord-Holland
    Vervelend zeg. Helaas is bij mij de verkoudheid niet meer weg gegaan. Nu al ruim 3 maanden verstopte neus en oren dicht :(. Wat verlichting/verbetering geeft is physiomer strong jet, zoutoplossing die met een krachtige straal je neus en buisjes open spuit.....heerlijk:). Ook echinaforce vlierbes drank (weerstand verhogend) helpt. Helaas komt het bij mij steeds terug :x

Oh...mijn dokter zegt dat er verder niets aan te doen is...zwangerschapskwaal...slijmvliezen zetten op en minder weerstand. Ik hoop dat het bij jou wel snel over is!

4. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Xylo spray voor de neus mag je ook gebruiken tijdens de zwangerschap, helpt wellicht wat?

5. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Toen ik 23 weken zwanger was ook heel flink verkouden geweest en alles ontstoken gehad, keel,oren, ogen, heel naar.
    Bij huisarts geweest.
    Advies: drie keer daags twee paracetamol, thijmsiroop en maximaal een week lang xylohuppeldepup neusspray.
    Verder zuurtje/dropje sabbelen, veel water/thee drinken en toch wat rustiger aan.
    Beterschap!

6. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Wellicht iets homeopatisch dat je mag? Volgens mij van A.Vogel neusspray enzo die je wel mag. Verder idd huis tuin en keuken tips die hierboven al gezegd zijn.
    beterschap!

Deel Deze Pagina