Bijholten of toch ontstoken kies

Discussion in 'Gezondheid' started by moppie 1279, Sep 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

Dec 4, 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Wie heeft de gouden tip ... Ik ben vrijdag bij de tandarts geweest met pijn in mijn kies . Kan er niet aankomen voelt dik en blauw aan ... Nu knars ik behoorlijk en hij dacht dat er behoorlijk druk op mijn kies zat . Hij heeft er een stukje afgeslepen zodat er niet zo veel druk op zit .
    Maar mijn rechter neus zit ook wat verstopt heb af en toe last van mijn oor ..
    Onder de douche zakt de pijn weg . Ik heb al 2 nachten niet goed geslapen...
    Wie moet ik maandag bellen de dok of tandarts?? En wat zou nu kunnen helpen??

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

Feb 12, 2012
    4,235
    1,891
    113
    Female
    Ik zou een fotootje laten maken bij de tandarts. Volgens mij krijg je dan een loden schort aan.

Je kunt nu in ieder geval pcm nemen en als je bijholten verstopt zitten, kun je even stomen. Misschien helpt dat iets?
    Als het je kies zelf is, maakt warmte het volgens mij alleen maar erger. Dan zou op een ijsklontje sabbelen of koud water drinken juist fijn zijn. Voel je het ook kloppen in je kies?
    Heb je kruidnagel in huis? Die kun je in je mond houden, op de plek van je zere kies. De olie die vrij komt uit kruidnagel verdoofd de kies iets.

Succes. Kiespijn echt verschrikkelijk.

3. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,825
    18,545
    113
    Female
    Ik zelf ben op het moment verkouden en erg last van mijn bijholtes waardoor mn achterste kiezen ook pijn doen.. maar het kan ook andersom zijn. Maar omdat je zegt dat je neus ook verstopt zit denk ik dat het daarvan komt

4. moppie 1279

moppie 1279 Bekend lid

Dec 4, 2008
    886
    0
    16
    in de detail handel
    ergens in het noorden
    Dank jullie wel .. denk toch bijholte ben aan het stomen neusspray en het word iets beter

Share This Page