Wat als.... Jou man/vrouw/vriend/vriendin plotseling een BNer zou worden? Zou je dat kunnen accepteren zeg maar. Kan je er mee leven?. Ik zou het kunnen accepteren, maar of ik er mee kan leven? Denk het niet. Veel weg e.d. nooit samen rustig kunnen winkelen ofzo. Niks voor mij. Ik ben zelf een tbm dus dan zou het betekenen dat ik de hele dag thuiszit en meneer alles af zou lopen in de weekenden ook. Wat ik eigenlijk familie tijd vind. Ik heb sowieso altijd al gezegd dat een relatie met een bekend iemand niks voor mij is. Dus ik ben bang dat ik er niet mee kan dealen.
Natuurlijk kan ik daar mee leven, het is dan toch gewoon zijn werk? Maar goed dat weet je pas als je in die situatie zit
Nou accepteren zeker wel. Maar het zal best wat veranderen en wat situaties een stuk lastiger maken in het leven. Andersom denk ik dat het andere situaties ook wel makkelijker kan maken.
Ik zou er niet mee kunnen leven . Je kan wel zeggen dat je het maar moet accepteren maar ik zou er gewoon niet tegen kunnen haha . Dus zou dan niet gelukkig kunnen zijn . Met het geld dan weer wel .
Het lijkt mij dat je man/partner niet zomaar BN-er wordt en dat daar een flinke periode aan vooraf gaat waarbij je ook op de hoogte bent van zijn ambitie en het toewerken naar een dergelijke carrière.. Als vrouw zijnde krijg je dat ook allemaal mee, dus denk dat je daar meer in groeit. Daarnaast denk ik dat als je daar niet tegen kunt, je relatie al wel eerder stuk zal lopen. Dus ja, ik denk dat ik er wel mee zou kunnen leven, zo lang mijn man mij wel het gevoel geeft dat ik belangrijk voor hem ben en hij zich als een getrouwd man blijft gedragen
hmm tja geloof niet dat mijn man ooit een BNer zou worden, maar als dat zo is, dan is dat zo, daar groei je dan naar toe.
Ik zou op de eerste plaats trots zijn op hem. Het zou betekenen dat hij uitblinkt in iets waarvan je van te voren ook zou kunnen weten dat je er een BNN-er mee zou kunnen worden. Of ik er tegen kan om niet meer anoniem te zijn? Geen idee. Ik denk dat je daar inrolt. Waarschijnlijk weet je dat ook pas als het zover is. De dagelijkse dingen kan je als partner gewoon blijven doen zonder dat je er hinder van ondervindt alleen de dingen samen worden totaal anders Ik kan me voorstellen datum daar wel eens van zou kunnen balen maar er zitten ook wel voordelen aan. Natuurlijk financiële maar ook premières en andere leuke dingen
Ik zou het vreselijk vinden. Nooit thuis, geen enkele privacy meer en jij bent dan altijd alleen maar "de vrouw van".
Lol! Trots zijn omdat ie in iets uitblinkt waardoor hij BNer kan worden? Als ik denk aan zanger Rinus of types als Barbie, die Herman van idols die zo idioot danste des tijd, nou daar zou ik niet perse trots op zijn als partner zijnde. Je kunt ook ook op een negatieve manier een BNer zijn/ worden. Dus zonder dat geromantiseer over veel geld en rode lopers. Nee het zou niks voor mij zijn. Je mag, in mijn optiek, tegenwoordig al blij zijn dat je nog onbekend/anoniem kunt zijn met al die (sociale) media.
Ja maar dat soort mensen zouden mijn partner niet zijn omdat ik daar niet van houdt. Ik ga uit van mijn mijn huidige partner die zou dat soort dingen niet doen Het zou ook nooit gebeuren hoor, mijn partner heeft die ambitie niet Maar mocht het zo zijn geweest dat hij die in de loop van onze relatie wel gekregen zou hebben (en we haden daar samen voor gekozen) dan zou ik inderdaad trots op hem zijn geweest. Zoals ik nu ook trots ben op hem als hij stappen maakt.
Pfft lijkt me niets, nooit meer even in je joggingbroek het vuil verderop in de straat weggooien. Mijn man is hier in het dorp overigens wel vrij bekend, gevolg kunnen nooit eens normaal over straat lopen zonder om de 2 minuten aangesproken te worden, heel irritant. Tegenwoordig zet ik de kinderen wel eens in als smoes dat we verder moeten vanwege het middagdutje oid.
Als het Leonardo DiCaprio zou zijn had ik er geen enkele moeite mee Maar ff serieus; het lijkt mij echt niks hoor, als ik rtl boulevard voorbij zie komen krijg ik helemaal de kriebels, ze zeuren echt over álles; "Frans Bauer heeft een nieuwe onderbroek gekocht, en Maris heeft 'm vandaag voor het eerst gewassen"
Nou volgens mij zijn er meer BN-ers die niet zo veel verdienen dan BN-ers die tonnen verdienen. Een gemiddelde soap-acteur verdient volgens mij een heel stuk minder dan de gemiddelde hoogopgeleide persoon in het bedrijfsleven.