sinterklaas op werk

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

had me er helemaal op verheugd, zaterdag is het sinterklaasfeest op werk van mijn partner. dit is de eerste keer dat mijn dochter de sint gaat ontmoeten en vond het zo leuk dat we daar naar toe gingen.

nu is mijn partner een half jaar geleden begonnen bij een ieuw bedrijf, en hoor hem altijd erg enthousiast daar over, hij heeft ook zon hoop leuke collegas, met kleine kinderen dus was wel benieuwd die mensen te ontmoeten.

kregen we gisteren te horen dat het alleen voor personeel en kinderen is, partners mogen niet mee. de ruimte waar het feest gehouen word is te klein en er is niet genoeg geld om een grotere ruimte te regelen.

ik vind dit dus echt het meest belachelijke wat ik ooit gehoord heb, sinterklaas is toch een familiefeest?

ben echt goed over de zeik, mijn werk organiseerd geen sint feest (ben huismoeder), en vind het dus echt mooi balen dat ik zoiets als de eerste ontmoeting met sinterklaas moet missen. ook al begrijpt mijn dochter het nog niet, ik vind dat iets belangrijks in haar leven en ik mag er niet bij zijn.

mogen jullie wel mee naar sinterklaasfeesten op het werk van jullie partner (en andersom?)

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Yep, hier gaan wij zaterdagochtend naar man's sinterklaas feest. Partners mogen bij beide van onze werkgevers mee alleen slaan wij die van mij over, vind 2 keer teveel en man's werk is dichterbij!!

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Hier mag ook iedereen mee. Bij m'n man op het werk heb ik me er nog niet in verdiept, dochterlief is 17 maanden en ik vind 1x Sinterklaas op het werk voldoende, er zijn al zoveel Sinterklaasvieringen. We gaan dus alleen naar mijn werk toe, daar is het heel kleinschalig (10-15 kindjes) en daar mag m'n man ook mee naar toe. Voor de volwassenen is er ook een hapje en drankje dus het lijkt me wel gezellig worden. Kan me voorstellen dat je ervan baalt.

4. augustus

augustus Niet meer actief

Ik mag zaterdag wel mee naar het werk van mijn partner. Kan je niet gewoon wel gaan? ZOuden ze je echt tegen houden??
    Ik kan het wel begrijpen hoor. In deze tijden huur je niet even een grote ruimte. Voor iedereen zit het financieel tegen. En het is al leuk dat ze iets doen voor de kids met sint. Ze zijn het natuurlijk niet verplicht.

5. koala28

koala28 Niet meer actief

#5 koala28, 26 nov 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 nov 2009
    Dat vind ik echt slecht van degenen die het organiseren dat geen rekening houden met partners. Ik heb zelf een aantal jaren sinterklaasfeesten georganiseerd voor m'n werk (vanaf dit jaar niet meer). En daar mocht de partner altijd mee (ook opa's en oma's). Van te voren moesten de personeelsleden zich opgeven met hoeveel personen en kinderen ze kwamen. Dan konden wij dit afstemmen met de locatie.

6. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Op mijn werk zijn de ouders er allebei niet bij!
    Je mag je kinderen komen brengen (vanaf 3 jaar), ze worden vermaakt en krijgen een kado. 2 uur later haal je ze weer op. Kun je in de tussentijd mooi even kadootjes kopen :)

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Aan de ene kant begrijp ik jou, ik zou het zelf ook niet leuk vinden als ik er niet bij mag zijn maar aan de andere kant begrijp ik het bedrijf ook wel weer, zoals hier al eerder is gezegd, we zitten nou niet echt in een goede financiele tijd dus misschien is het voor dat bedrijf financieel gezien niet te doen ..

8. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    ja dat is idd raar, moest ff 2x lezen zelfs..

vorige week feestje van partner gehad, lekker met zn 3tjes. as zaterdag van mijn werk, ook met zn 3tjes.

9. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    doe het dan helemaal niet, sintfeest is toch een familieaangelegenheid?

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je wel een beetje baalt. Aan de andere kant is het ook wel heel leuk voor je man denk ik. Gezellig samen met zijn dochter. En hij kan foto's maken natuurlijk. Vind het al heel leuk dat het bedrijf zoiets doet, je kan daar ook niet in de portemonnee kijken natuurlijk...

Weet in elk geval dat mijn man het wel helemaal geweldig zou vinden om samen met z'n meisje naar zoiets te gaan. Gezellig vader-dochter uitje.

Heb jij even tijd voor jezelf en daarna toch foto's en het verhaal? Ook leuk!

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Vind het ook raar. Bij mijn man op het werk vieren ze ook sinterklaas, maar dan mogen de partners ook mee. Kan me voorstellen dat je het erg jammer vind als je dat moet missen zeg!

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Je bent ook niet verplicht om te gaan! Het is een aardigheidje van het bedrijf hoor!

13. Tese

Tese Niet meer actief

Wij hebben van mn man zn werk zaterdag ook een sintfeest en gelukkig mogen we wel allebei komen. Vind het wel een beetje raar hoor!

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    wij hebben zaterdag ook sinterklaasviering op het werk van mijn vriend. Gelukkig mogen de partners gewoon meekomen.
    Wat ontzettend jammer dat jij er niet bij kunt/mag zijn zaterdag. Kan me jouw teleurstelling goed voorstellen!

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Nou ik ben het wel met valhalla eens. Helaas kun je er niet bij zijn dat is jammer. Maar dan kunnen je man en dochter wel een leuk uitje hebben.

Het is niet om persoonlijke redenen dat je niet mee mag maar omdat het anders te duur wordt.

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Die kleine gaat nu toch met dr vader ? Dat is toch ook leuk voor dr ?
    Die heeft alleen oog voor Sinterklaas en Zwarte piet, denk niet dat ze er zelf veel moeite mee zal hebben dat ze alleen met papa is ..

Er zijn zat bedrijven ( waaronder die van mijn vriend ) die helemaal geen Sinterklaas vieren ..

17. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL
    JOh bij mijn man geven ze geneens een sinterklaasfeest vanwege de crisis. En dan werkt hij bij een mega groot bedrijf dat iedereen kent. Waarbij de directeur zelfs in de quote 500 staat.:$
    Maar ja crisis is crisis..
    Iedereen moet inbinden helaas.
    Dus ja ik begrijp het bedrijf wel..

En ik snap wel dat het de eerste ontmoeting is maar er zijn nog vele sinterklaasjes in de buurt!

18. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik zou gewoon NIET gaan als een van de twee thuis moet blijven.

Huur een sint voor sinterklaasavond voor een paar euro.
    Dan ontmoet ze hem gewoon thuis

19. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Wij hadden sinterklaasfeest vorige week zaterdag van mijn man zijn werk.
    Gewoon voor het hele gezin.
    Ik vind het ook een beetje raar dat de partners niet mee mogen.
    Vind het wel een vrij slap excuus,crisis.
    Dan heeft de personeelsvereniging (neem aan dat die het organiseren) niet erg hun best gedaan om de kosten een beetje te drukken en het voor iedereen mogelijk te maken om te komen.
    Ik kan me voorstellen dat je erbij wil zijn,het is toch heel speciaal om als kindje voor de eerste keer de sint te ontmoeten.
    Als het hier aan de orde zou zijn dat ik niet mee zou mogen,zou mijn man denk ik ook niet gaan,samen of niet...

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

zal het je nog gekker vertellen....bij mijn broer mogen alleen kindjes heen duurt anderhalf uur en er mogen geen ouder bij blijven:$
    dit vond ik zooooooooooooooo raar.

en dan bij mijn man op het werk
    iedereen is welkom papa mama babybroertjes/zusjes of ouder dan 8 jaar.
    maar alleen kindjes van 1 tot en met 8 jaar krijgen een kado
    dussss word je in dec 1 jaar vette pech!
    en ben je net 9 en heb je broertjes of zusjs ook mooi niets.

bij mij op het werk doen ze ook niets aan sint voor kindjes

Deel Deze Pagina