Hoi hoi, Afgelopen maand begonnen met pregnyl. Al wel de 5de iui, maar dus nu voor het eerst met hormonen. Normaal gesproken heb ik een cyclus van +-25 dagen, maar zit nu op dag 22 en heb al 2 dagen bruinverlies met af en toe rood. Kan het zijn dat je cyclus korter word door hormonen? Heeft iemand ervaring?
Hai! Iedere cyclus met iui is bij mij ook anders dan 'normaal'! De ene x langer, de andere x korter.. super irritant omdat je de volgende cyclus niet weet waar je ongeveer rekening mee moet houden vind ik! Maar herkenbaar dus 😉
Het kan zijn dat je lichaam eerst even moet wennen aan de hormoonmedicatie. Soms komt het voor dat je ineens veel sneller ongesteld wordt of juist een langere cyclus hebt. Hier de eerste keer ook een veel kortere luteale fase. De ronde erna trok het vanzelf weer wat bij.
Bij mij is het ook telkens anders.. Ik ben 1 keer na 7 dagen al ongesteld geworden.. De keer daarna kreeg ik ondersteunend extra pregnyl en toen ik werd ik pas 23 (!) dagen na iui ongesteld. Heb je verder klachten?
Thanks voor de reacties! Zal het elke maand maar moeten afwachten. @barbje Nee heb verder geen klachten. Niet anders dan normaal