Hallo allemaal! Daar ben ik weer met een vraag Al 3 van de afgelopen 4 avonden krijg ik enorme rusteloze benen als ik naar bed ga. Wat een ellende is dat toch, zie maar eens in slaap te vallen! Maar omdat ik hier nooit last van heb gehad ( nou ja... 1 x in de 10 jaar ofzo ) en nu al een paar x vlak achter elkaar vraag ik me dus af of dit misschien een symptoom kan zijn? Klinkt misschien raar maar ik dacht ik vraag het even... Groetjes Cyntje
Het kan een zwangerschapssymptoom zijn. Ik had er heel erg veel last van, vooral in het begin en aan het einde van de zwangerschap. Maar ik heb het ook wel eens als ik moe ben of veel gelopen heb. Dus het hoeft niet persé op een zwangerschap te wijzen.
Mmmm.... dat is het hem nou juist! Toevallig had ik het er vanmiddag met een collega over en vermoeidheid door inspanning kan het echt niet zijn. Ik werk maar 20 uur per week gemiddeld en de laatste 4 - 5 dagen was ik óf vrij óf had ik korte diensten. Moe... ja... dat ben ik wel en kan zo gerust 2 dutjes per dag doen, erg he? Nou iig, het lijkt me vreselijk om dit heel vaak te hebben... je wordt er gewoon kriegelig van! Of het een symptoom is... who knows... Nouja... misschien weet ik het morgen wel. Ik verwacht morgen mijn ongi namelijk [-o< Dank jullie wel voor de antwoorden (mijn vriend wordt gek van het aanhoren over vreemde eventuele kwaaltjes hihihi) Groetjes Cyntje
Heul erg spannend ja! Ik heb alleen geen testen in huis (goed he?) Dus w.s. morgen niet testen want zo lang kan ik mijn plasje niet ophouden. Dus morgen testen halen ( 9 van de 10 x wordt ik sochtends wakker met een "gebroken" rug en ongesteld) als ik nog niet ongi ben.... maar ben bang dat het komt als ik de testen eenmaal heb gehaald. Ik ben benieuwd! Mocht het raak zijn, dan hoop ik dat het deze keer wel goed gaat [-o< Liefs Cyntje