Hoi hoi, Ik heb bijna elke cyclus een paar dagen bruinverlies, dit heeft bij mij echt met mijn eisprong te maken!
ja had ik inderdaad ook al van gehoord.. dan zou het de 1e keer zijn.. alleen dan zou ik toch ongesteld of zwanger moeten zijn als het met me eisprong te maken had.. pff..
@Moesje: dat is niet veel... en misschien was het wat Jikke heeft. Maar als dat zo is, zou ik even naar huisarts gaan. Weet niet of bloeden rond eisprong goed is, want wil zeggen dat je slijmvlies wordt afgestoten. En dat is natuurlijk wel nodig voor de innesteling.
Hoi Moesje, Ik wordt altijd 14 dagen na mijn ei ongi, maar als dat bij jou niet het geval is, dan was het misschien toch geen ovulatiebloeding bij jou...
Nee ik zit altijd met een 32 dagen cyclus.. dus ik wacht het nog eventjes af en ga daarna maar eens naar de HA.. aan hem heb ik ook niet veel hoor.. hij zegt toch altijd hetzelfde.. maakt niet uit met wat je komt.. je moet het altijd nog even aankijken of hij weet het weer eens niet..
Anders ovutestjes gaan proberen. Als die positief wordt (en je dus je ei hebt) weet je dat het je ongi was.
Hallo Ik wil graag even reageren op wat Jannes zei over bloedverlies tijdens ovulatie . Dit kan geen kwaad ! Je baarmoeder slijmvlies wordt niet afgestoten , aldus mijn gyn ! Nu heeft zij uitgelegd wat het dan wel was , maar ben ik alweer vergeten Maar het kan in elk geval totaal geen kwaad . Groetjes Joyce