Ik heb vd week bij de Etos flessenspenen van eigenmerk gekocht. Ik heb maatje 0-3 maanden, 3+ maanden en de papspeen met het kruisje gekocht. Nou had ik ze allemaal in de magnetronsteralisator gedaan en nu kan ik niet meer goed zien welke nou de 0-3 maanden spenen zijn en de 3+ spenen. Er staat namelijk geen S of M ofzo op zoals bij Difrax en ook geen aangeduid nummer zoals bij Avent. Wel staan er nummers op de spenen, maar die verschillen allemaal per speen. Zo zit er in 1 pakje een speen met nr 11 en nr 12. En in 1 pakje zat een speen met nr 1 en nr 7. Dus ik ben op zoek naar iemand die mij kan vertellen hoe ik het verschil vd spenen kan zien? Dus wie ervaring heeft met deze spenen en hoe hun systeem werkt kwa aanduiding van de grote van de gaten...
Helaas staat er geen nummering op. Het enige hoe je er achter kan komen is ze op het flesje draaien en er zelf even uit drinken. Dan ontdek je het verschil wel. succes!
Of gewoon de gaatjes vergelijken. Als je er even op knijpt en van bovenaf op kijkt zie je in elk geval of het een kruisje is. En tussen de 0 en 3 speen zou je het verschil ook moeten zien als je de gaatjes met elkaar vergelijkt.