Ik heb hem besteld hoor! Ben benieuwd wanneer hij komt. Kan niet wachten om hem uit te proberen! Kan me zo al tig situaties bedenken waarin hij van pas komt. Smile: sorry tis niet mijn ding, knopen of half knopen. Jij bent wel groot fan zo te merken
Hahaha, een andere draagzak is ook fijn...zo lang die maar ergonomische is toch? Vind met knopen dat je het gewicht van je kindje nog beter kunt verdelen. Veel plezier met je aankoop!!!
Vandaag is hij binnengekomen! Ben ontzettend blij! Hij draagt echt fijn en hij is erg eenvoudig in gebruik. Dochter vond het fantastisch, keek haar ogen uit en ze zat er heerlijk in.
Wat fijn, lekker genieten van het dragen, is het fijnste wat er is! Kan niet wachten tot ik het weer kan, mijn heupen kunnen het nu niet meer
Je hebt hem al zie ik ik wilde nog zeggen dat het zeker ene betrouwbare winkel is. Ik zit ook op D&V en kom de winkel daar idd. tegen
Hoi, ik zag dat je een beco butterfly wou kopen. Ik heb er nog een aantal in de aanbieding, die heb ik nieuw kunnen opkopen. In de doos, splinternieuw nog nooit open geweest. Mag je overnemen voor 75 euro. Mail me even voor de printjes, zowieso heb ik de tyler (blauw met bloemetjes), uiltjes en nog een rose/ paarse met bloemetjes en een witte met bloemetjes. Ik hoor het wel. Gr. Linda
Ik zie dat je inmiddels zelf al hebt ervaren wat voor een goede/ fijne/ betrouwbare webwinkel het is. Ik heb vorig jaar mijn Beco daar gekocht, en omdat de tijd voor mijn vertrek naar vakantie erg kort was, zelf bij haar opgehaald. Super leuke vrouw. Steekt echt d'r nek voor je uit als het moet! Veel plezier van je draagzak!