Hoe surf jij op het world wide web?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eliza78, 4 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

#1 Eliza78, 4 mei 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 mei 2015
    Hoe starten jullie de dag op het wereld wijde web?
    Ik bekijk eerst mn mail (alsof iemand mij midden in de nacht gaat mailen.. t Is vaak alleen maar reclame)

Daarna kijk ik op nu.nl of ad.nl (misschien is er wel iets heel belangrijks gebeurt aan de andere kant van de wereld)

Dan is facebook aan de beurt (mijn vrienden hebben vast iets boeiends meegemaakt vannacht wat ze met mij willen delen)

Zwangerschapspagina wordt ook even gecheckt (altijd fijn om alvast op de hoogte te zijn of er nog gepost is in mijn favoriete topics na een nachtje slapen)

Funda is ook wel belangrijk (misschien is er juist vannacht wel een prachtig huis te koop gezet in mijn woonplaats.. of is juist mijn droomhuis verkocht wat ik zo graag had willen hebben...)

En dan natuurlijk ook nog even het knmi checken ( voordat ik mijn kleding uitkies moet ik wel weten wat voor weer het wordt vandaag)

En zo kan ik op elk tijdstip van de dag wel een reden bedenken om even om het web te gaan surfen... ;) Soms neemt het wel erg veel tijd in beslag en denk ik: waarom doe ik dit?
    :D

2. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    's Ochtends geen tijd om te surfen.

Maar een standaard surfbeurt begint bij Het Laatst Nieuws (de Vlaamse variant van jullie AD). Daarna De Redactie, de nieuwssite van de grootste Vlaamse tv-zender.
    Vervolgens mijn mailadressen en daarna Facebook effe checken.
    Daarna door naar een forum voor vrouwen waar ik lid ben.
    Op maandag en donderdag ook als één van de eersten ook door naar de site van Aldi voor de nieuwe promo's die dan online staan.
    Daarna nog wat sites en fora allerhande.

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wat is precies he vraag?
    Waarom je het doet? Entertainment, ontspanning, op de hoogte blijven van zaken die je interesseren. Daar is toch niets fout aan ?

4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik log eerst in naar mijn werk (werk vanuit huis). Dan, als het werk het toelaat, in onwillekeurige volgorde: e-mail, Meteofrance, FB clubje, ZP, Reuters, FNAIM (Franse funda), Rightmove (Britse funda), bankrekeningen, ebay, Amazon.

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haar vraag is: hoe surf jij op het world wide web?? :)

Ik start met whatsapp (niet echt internet) want ik heb altijd wel berichten van nachtouders of stap vriendinnen.

Dan gmail en hotmail

Dan Facebook (en jarigen bekijken)

Dan m'n kruidvat app of er interessant aanbiedingen zijn

Dan het nieuws.

Als ik de tijd heb check ik ook nog linkedin en twitter en ZP. Maar meestal niet.

6. Eliza78

Eliza78 Niet meer actief

Ik bedoel meer welke sites je bezoekt en waarom.
    Ik ben er achter gekomen dat het vaak nergens op slaat waarom ik bepaalde sites bezoek.
    Ik zou best veel minder op internet kunnen zitten.

7. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Ik denk soms met weemoed terug naar de tijd dat internet en mobiele telefoons niet eens bestonden. En dat is helemaal niet eens zo lang geleden...

8. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Welke websites ik bekijk... pfoe daar heb ik nog niet eens zoveel over nagedacht hier een rijtje waar ik vaak te vinden ben:
    - Schoolsite (rooster, mail, cijfers)
    - Mail (Gmail en Hotmail)
    - Facebook, Instagram, Twitter, Whatsapp, Pinterest, YouTube
    - Nu.nl en andere nieuwssites
    - ZP
    - 9gag
    - 9292.nl, NS.nl (voor reizen naar school, en familie/vrienden)
    - Webshops
    - Epguides.com (gids voor afleveringen van alle series die ik kijk)

Dit is wat ik kan bedenken wat ik allemaal op internet doe. Klinkt veel maar kom lang niet elke dag op al die sites en applicaties. Geef mij maar heerlijk een weekendje geen telefoon/internet

Deel Deze Pagina