Hallo meiden de tekst zegt het al: wie heeft er van jullie laat positief getest en zo ja hoe lang was je overtijd en heb je daarvoor ook negatieve testen gehad??
hay,,ik teste bij alle drie pas met ruim een week overtijd pos,,en had toen 3 dgn eerder nog getest{met 5 dgn overtijd}en die was zo neg als maar kon!!!heb nu 3 prachtige dochters dus alles is nog mogenlijk! succes
Mijn ervaring is als volgt: Ben in december 2007 gestopt met de pil. Kon het op de klok zetten, precies 28 dagen later ongi, tot februari dit jaar, toen ging het schommelen. Op dat moment veranderde mijn ongi worden ook, dus de ene keer veel en de andere keer minder. Ik heb het toen beschouwt als een goed teken, de pil was dus bij mij uitgewerkt. Heb vaker gelezen dat sommigen na het stoppen van de pil weleens maanden niet ongi worden, je cyclus moet dus op gang komen. De etos heeft iets wat bij het opgang brengen van de cyclus helpt. Ik adviseer je deze te gebruiken als je merkt dat het veels te lang duurt eer je ongi wordt. Eigenlijk hoop ik dat je snel zwanger bent, want wachten is niet leuk en je moet er zeker geduld voor hebben. Succes meid.
de etos pillen heb ik een maand gebruikt maar daar werd ik erg duizelig van. ik heb een spiraal gehad en werd elke maand gewoon ongesteld, zelfs toen ik gestopt ben kwam het in dezelfde periode
Oh oke, ik dacht dat 1 van de doelen van spiraal was juist niet ongi worden. Dat is bizar. Nou meid, dan kan ik je alleen maar adviseren om effe langs de ha te gaan voor een bloedonderzoek. Wat een huistest niet verteld, kan een bloedtest wel. Trouwens zou het kunnen zijn dat je een late ei hebt gehad deze maand? Voel jij wanneer je ovuleert?
Hi, Ik was alledrie ruim een week overtijd voordat ik posi testte. Bij de 1e nog langer. Groetjes Gwen
nee ik voel niet precies wanneer mn ei is maar volgens ovulatietest op dag 17 of 18 dus dan zou ik aanstaande vrijdag of zaterdag een week over tijd zijn?! ik weet het niet meer......
Hmmm.. dit geeft mij ookw eer hoop. Ik had maandag m'n NOD. Zowel maandag als vandaag (woensdag) negatief getest. Dinsdag ging m'n temp omlaag, maar vandaag weer omhoog. Ik weet het even niet meer. 't Klinkt gek, maar liever heb ik geen hoop en word ik snel ongesteld. . Ik heb altijd zo vreselijk de zenuwen in de dagen voor mijn NOD. (En nu dus ook nog.) Ik slaap slechter en denk ik veel aan. Als ik ongesteld word, kan ik tenminste door naar de volgende ronde. En dan heb ik weer een paar weken wat rust in m'n hoofd. Zucht.
ik ben het helemaal met jullie eens. heb ook getest vanmorgen en negatief! ( banner klopt niet helemaal) dus ik ga ervan uit dat ik ongi moet worden. alleen heb ik nog geen enkele signalen van ongi terwijl ik dat al lang zou moeten hebben. Hopen durf ik niet dus ik denk volgende ronde. maar ik vind het ook allemaal spannend hoor nu, en ik word er soms helemaal gek van. vraag me af wanneer ik dan nog moet testen want elke dag als ik overtijd ben is te duur hoor! wanneer gaan jullie nog testen?
hi ladies, hoe moeilijk het ook is, nog even geduld hebben en proberen af te wachten. Je hoort het regelmatig dat vrouwen op hun NOD negatief testen, maar een paar dagen later positief (toch een late eisprong, late bevruchting, late innesteling; kan allemaal). Houd vol, probeer nog even af te wachten en dan nog een keer testen.
Als het überhaubt nog nodig is, test ik zaterdag wel weer. Dat is voor mij DPO 15, dus dan moet een test een betrouwbare uitslag kunnen geven. Ik koop nu de kruitvat tests: 2 voor 5 euro. Daar kun je wel eens een keertje te veel mee testen zonder dat manlief zuinig gaat kijken. Ik heb het geld er wel voor over (zeker die luttele 2,50) want het geeft mij toch wat meer rust als ik getest heb. Voordat ik mijn temperatuur bij hield, teste ik vanaf 30 dagen. Maar toen had ik die goedkope tests nog niet ontdekt, kostte dus zo'n 8 euro per keer. Op zich wel zonde. Maar van die zenuwen word ik ook niet goed!
nee...wel over nagedacht Morgen NOD, ga vrijdagochtend testen. We moeten 's middags naar gyn, dus als de red devils me alleen laten, wil ik dan wel graag weten of ik zwanger ben of niet. Jij mag ook al bijna he? Al lang bezig?
nee ik zit in ronde 2 maar heb vanmorgen getest en was witter dan wit. dus ik vrees ronde 3. vandaag is mijn NOD, banner klopt niet helemaal. voel me niet ongi maar hoop wel dat ze snel doorkomen dan kan ik gerust ronde 3 in. wij gaan voor een tweede kindje want wij hebben al een pracht van een dochter. en jij?
wij zijn wel al even bezig. Gelukkig hebben we al een geweldige kerel rondbanjeren, maar de wens voor een tweede is groot. Helaas dit jaar twee miskramen gehad....maar hoop dat het lot nu gaat keren Ja, je schreef over die test. Sorry, maar af en toe kan ik niet meer alle berichtjes en de persoon die ze schreef, onderscheiden.