hallo dames.heb dinsdagavond licht positief getest en sindsdien met andere testen zoals predictor de normale,,kruidvat met pipet negatief met middag en avond urine.en vanmorgen getest met clear blue vroege test en negatief ook had wel om half 12 savonds als laatst gedronken.maar snap niet dat ik dinsdag licht positief getest heb en nu negatief met andere testen .wie heeft ervaring ermee??? hier is de test als vast van dinsdag avond bij de apotheek gekocht.
Hangt er vanaf of je voor NOD getest hebt of erna. Er ontstaan heel veel zwangerschappen voor NOD waar je normaal niets van merkt omdat ze vroeg worden afgebroken. Je wordt dan gewoon ongesteld. Rond NOD kan je er vanuit gaan dat een positieve test positief is voor een zwangerschap die meer kans van slagen heeft.
ja ik vindt alles raar.zeg maar na me eisprong 5 dagen er na voelde ik me niet lekker constant misselijk lage rugpijn me buik draaide me borsten gevoelig en donker dus had 9 dagen na me eisprong die test gedaan en licht positief was met avond urine.en daarna andere testen gedaan negatief met avond en middag urine en vanmorgen ook negatief met cb vroege test maar had half 12 savonds als laatst gedronken.maar iedergeval vandaag is me nod dag en geen bloed te bekennen nog.maar vindt het raar dat ik zo snel symptomen heb en vroeg positief teste en nu negatief.ik wacht het maar af en anders bloed laten prikken ofso groetjes