We gaan voor een 2e maar wordt maar niet ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamalicious, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo,

Titel zegt het al: Mijn man en ik willen voor een 2e gaan, maar laat ik nu net deze maand niet ongesteld worden.. :( Snap er niets van want ik was altijd stip op tijd, kon er de klok op gelijk zetten dat ik ongesteld zou worden.
    Nu ben ik al een week overtijd en wordt een beetje angstig hiervan. :( Net nu we willen beginnen met een 2e wondertje. Heeft iemand dit eens gehad? Wat kan het betekenen?
    Ik ben niet aan de pil en heb al 3x een test gedaan en ben dus niet zwanger.
    Hoe zit het dan nu eventueel met mijn eitje mocht ik ongesteld geworden zijn? Kan ik zeker beter ovutesten gaan gebruiken?

Alvast bedankt. :)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heb je niet een late eispron gehad ?

3. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Geen idee. Want we waren er vorige maand nog helemaal niet mee bezig dus ik heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong was. :)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik teste namelijk bij de tweede pas met 9 dagen overtijd posi...en ik wist gewoon dat ik zwanger was! Soort van gevoel...

Maar wie weet heb je een laat ei gehad!

5. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Had inderdaad gekund, maar wij hebben steeds een condoom gebruikt dus het kan haast niet. Bovendien voel ik me ook totaal niet zwanger.. Pff wat vervelend zeg.. :(

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou een condoom kan scheuren ... En heb je di gelijk gebruikt of pas ton jullie bijna klaar waren...want van voorvocht wordt je ook zwanger...

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hoi, hier eigenlijk hetzelfde gehad. Al zo'n twee jaar niet meer aan de pil, we gebruikten concooms. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad. Op 19 augustus besloten we om voor een tweede te gaan. Ik verwachte een week later ongesteld te worden, maar werd het maar niet... :(
    Ook twee keer een negatieve test in handen gehad. Uiteindelijk werd ik zes dagen te laat 'gewoon' ongesteld. Ik ben toen meteen begonnen met ovulatietesten, ik wil gewoon weten wanneer mijn eisprong eraan komt.
    Deze verwacht ik ongeveer a.s. vrijdag... maar ja... het zou zomaar ook wat later kunnen zijn.
    Ik had trouwens wel wat bruinverlies twee dagen voor ik uiteindelijk ongesteld werd.

Deel Deze Pagina