kan ik na een week na afbreken zwangerschap al ongesteld zijn. mijn bloeding was niet veel. gisteren was het zowat weg en ben ik overgestapt op inlegkruisjes. vanochtend werd ik wakker en bloedde ik weer.
Ik weet niets uit ervaring, want ik ben nog niet ongesteld geweest na de bevalling. Maar wat ik zo gelezen heb, kan het best zijn dat het vloeien wat kan schommelen. Dat je inderdaad dan weer wat minder/niks verliest en de volgende dag weer een stuk meer vloeit. Was het bloed al bruin ondertussen? Of nogsteeds helder rood?
het lijkt meer op menstruatie bloed na de bevalling was meer helderrood. dit is donkerder met wat slierten erin of hoe noem je dat?
Mijn bloeding werd na één week ook minder en daarna weer erger. Mijn gynaecoloog gaf aan dat dat normaal is, aangezien ik toen ook meer ging doen (meer bewegen kan meer vloeien betekenen). Maargoed, elk lichaam is anders..
Ik verloor na de bevalling helder rood bloed, dit nam af en werd donkerder (oud bloed) en dikker (de laatste afvalstoffen die het lichaam nog uit moesten). Bij mij werd het gewoon steeds minder, maar ik heb begrepen dat het kan schommelen, als je actiever bent geweest bijvoorbeeld weer meer als voorheen. Ik verwacht juist tijdens mijn menstruatie weer helderder en dunner bloed aan te treffen. Maar die moet ik nog krijgen. Zit nu op vier weken na de bevalling.
één week na je bevalling al ongesteld zijn kan eigenlijk niet... dan zou je nl de week voor je bevalling nl nog een eisprong hebben gehad...Biologisch gezien kan dat niet. Ik heb eingelijk maar een dag of 4 gevloeid na de bevalling, maar ben dan ook direct gecurretteerd. Na drie weken ging ik ineens heeeeeel heftig vloeien, alsof je de kraan openzette zo kwam het eruitstromen op het toilet. Bij een controle-echo bleek dat er als het ware een "reservoir" was ontstaan met bloed en dat was op de één of andere manier in beweging gekomen. Twee dagen daarna was het compleet over. Uiteindelijk ben ik pas na 5 weken ongesteld geworden. Bij de controle-echo meende de gyn nl al een eitje te zien. En de week er na was dat weg.
Volgens mij kan dat heel goed nog van de bevalling zijn hoor. Bij mij heeft het ook 3 weken geduurt voordat he helemaal over was, maar daar bij heb ik ook niet elke dag 'kleur' gegeven. Idd afhankelijk van mijn activiteiten. Uiteindelijk na een periode schoon de echte menstruatie gekregen, dat was pas 40 dagen na de bevalling. Bij jou zal het ook wel zoiets zijn
Ja, had ik ook! Dat is gewoon nog van de bevalling. je kan tot 6 weken blijven vloeien. Dat is dan een soort nastoot. Heel veel sterkte meis. Vreselijk dat je dit mee moet maken!
dank je. inmmiddels heb ik geen bloedingen of iets dergelijks meer. na 2 weken was het over.nu is het afwachten wanneer de eerste menstruatie weer komt