hallo Wie heeft er ervaring met isis of kraamzus? ik heb slechte ervaring met kraamvogel dus wil nu goed uitzoeken wat goed is.
Zelf geen ervaring maar vanuit mijn omgeving ervaringen met beide bureau's. Beide zijn goed. Mijn tante werkt voor Isis..
Ik heb ervaring met Kraamzus. Had echt een fijne kraamverzorgster, het klikte meteen. Degene die bij ons kwam stond ook nog met haar verhaal in de krant. Belangrijkste was dat ik 1 kraamverzorgster gedurende de kraamweek had. http://www.kraamzus.nl/wp-content/uploads/2012/08/Kraamzus-runt-twee-huishoudens.pdf Bij evt een tweede kies ik weer voor Kraamzus.
Ik had isis. We hadden de hele kraamperiode 1 pers en wat een kanjer was dat. Verder goede ervaringen met isis.
Heb best een lang verhaal hoor: Heb wat wensen aangegeven bij het gesprek en hebben ze hier totaal aan onze wensen voldaan: we hebben een wat oudere en directe vrouw gekregen die haar mondje goed opentrekt (omdat we bepaalde mensen niet langs wilden hebben of mensen niet te lang op visite hebben) Was een hele leuke dame, maar zal volgende keer een andere meid doen omdat deze vrouw erg aanwezig was en heel erg graag over haar zelf praatte haha. Verder voelde ik me wel erg op mijn gemak bij haar. Wel denk ik dat ik bij de volgende de kraamzorg liever wat later op de dag heb van 11:00 - 19:00 ofzo maar verder kwa kraamzorg vond ik het prima: bij de volgende doe ik ook zeker weer Isis!
Ik vraag me eigen af (off-topic), of je de tijden dat ze komt zelf mag bepalen, in overleg natuurlijk... Mijn eerste kraamhulp die wilde altijd om 8 uur komen en dat vond ik eigenlijk te vroeg. Baby lag dan nog te slapen en ik ook
Volgens mij kan je het zelf bepalen, hoeveel uur ze komt en vanaf hoe laat .. Vond het ook vervelend dat onze kraamverzorgster al om half 9 hier was en om 3 uur gevlogen, volgende x liever van 11 tot 7 ofzo.