Hoi dames, Ik dacht eerst gewoon dat het om urine gaat. Maar nu wordt ik toch een beetje ongerust. Mijn moeder wist niet zo goed hoe en of ze het moest zeggen maar ze dacht dat het misschien ook vruchtwater kon zij . Dus nu zit ik wiebelend op de stoel en weet ik niet zo goed wat te doen. Vanmiddag rook ik ineens een penetrante geur. Ik was het zelf.... Urine achtig maar ook weer niet. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen. Dus ik naar de wc bleek dat mijn hele onderbroek nat was. Zo gek. Heb geen plas gevoel gehad. En ook niet gemerkt dat ik iets verloor. Wat vinden jullie? Vk bellen of niet?
Ik durf het echt niet te zeggen..... Het zou van alles kunnen zijn in mijn ogen..... Heb al sinds gister wat druk op mijn onderbuik en af en toe best wel wat pijn... Maar dat kunnen ook de banden zijn. De vk zei vorige week dat ie erg dicht tegen mijn buikwand ligt en dat ik hem daardoor al goed kan voelen. Dus ga/ging ervanuit dat het een ruggetje was wat zo hard voelde..... Pffff maar is het niet gek om nu te bellen hiervoor? Ik ben soms echt een muppet hoor....
gewoon bellen hoor. ze kunnen zo een testje doen, misschien heb je een blaasontsteking? Vruchtwater heeft normaal gesroken geen penetrante geur, dat zou een beete zoetig moeten ruiken. Urine bij een vergevorderde blaasonsteking kan idd een penetrante lucht veroorzaken en bij een fikse onsteking kan je dus daardoor ook spontaan wat urine verliezen. druk in de onderbuik en pijn passen daar ook heel goed bij. Vanavond wel bellen hoor meid, anders eff de hap bellen als dat de drempel wat lager maakt voor jou.
Thanks dames... Ik heb gebeld. Ik moet het even goed in de gaten houden. Blijft het druppelsgewijs doorgaan dan moet ik terug bellen want dan gaat ze even controleren/ uitsluiten. Fffff maandag maar even urine inleveren om de blaasontsteking te testen.....
goed dat je gebeld hebt, hopelijk blijft het hierbij, Goed dat je maandag ook eff je urine laat checken, ben benieuwd...
Klinkt bekend. Ik heb het ook, moet ook echt met inlegkruisjes werken. Bij mij is het afscheiding. Komt ook er irritante lucht vanaf . Ruikt een beetje zoutig/zurig. Ik heb me er maar bij neergelegd, maar irritant is het zeker ...
Je kan beter een aantal keer je ondergoed verschonen dan inlegkruisjes is mij verteld door de gyn. Door inlegkruisjes en bijv wassen met lactacyd enzo kan het erger worden
Om te testen of het vruchtwater is kan je ook proberen op je hand te blazen, blijft het dan doordruppelen is de kans groot dat het vruchtwater is. Het loopt dan door omdat het hoofdje het nog niet afsluit. Teminste : zo is het mij toen uitgelegd door de vk
Ik kon steeds maar kleine beetjes plassen en de heletijd lekken als een gek, maakte me ook erg onzeker. Ook omdat ik krampen onderin mn buik had. Maar bij mij kwam het van een blaasontsteking, ben nu 1 dag al aan de ab en kan oneens veel meer plassen en lek minder!
Steken zijn nog steeds heel erg. Gisternacht de vk gebeld omdat ik niet meer wist hoe ik moest zitten of liggen. Afgesproken dat ze vanochtend langs zou komen. Onze zoon doet het goed. Zijn hartje klopt mooi en de baarmoeder is gegroeid. Wel is die erg gespannen. Nu even urine testen (kan pas morgen) op blaas ontsteking. Toen het kindje bewoog kreeg ik ook een heftige pijn scheut. Heel rustig aan doen heeft ze geadviseerd! Niks voor mij. Maar ja. De pijn belemmerd me nu toch.....
hier toch ook regelmatig natte onderbroek. veel afscheiding, zowel waterig als wit. soms ook urineverlies als ik te lang wacht. Denk niet dat t vruchtwater is. Kan je dat trouwens hebben zonder andere klachten? Zelfde met blaasontsteking? zou niet weten hoe het voelt...
Hoi dames, geen blaasontsteking. Wel verhoogde ontstekingswaardes in mijn bloed. Ben vanavond toch doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat de pijn zo hevig werd. Gelukkig is met de baby alles goed. Maar de pijn blijft heel heftig. Morgen weer terug naar het ziekenhuis en Opnieuw bloed prikken. Ze denken misschien nog aan een blinde darm Ontsteking???? Of iets anders... Duimen jullie alsjeblieft mee dat het gewoon iets met Mijn darmen is ofzo? Ben zo bang