Hallo dames, Ik ben morgen 17 weken zwanger en ik lees eigenlijk dat het normaal is dat je de kleine tussen de 18 en 20 weken gaat voelen.. Het lijkt mij helemaal geweldig.. Vorige week hebben wij vakantie gehad en zijn we een weekje weggeweest en toen lag ik een keer bijna te slapen en toen leek het alsof iemand over mijn buik kriebelde.. maar er zat niks... volgens mijn VK kon dat het kleintje zsijn omdat ik helemaal ontspannen was.. Nu voel ik af en toe dat gekriebel weer.. we dragen hier op kantoor toegangspassen die heb ik al afgedaan.. dacht misschien is dat het wel.. maar als ik zo achter mijn bureau zit voel ik het vaker.. het is een heel grappig en fijn gevoel.. zal dit de kleine Uk zijn? Trouwens mensen kunnen niet om mijn buik heen.. lijk wel 30 weken zwanger.. mijn buik is al mooi rond.. haha. Nu vroeg ik mij af wat voelde jullie en in welke week voelde jullie de kleine in je buik..
Moet zeggen dat ik pas vrij laat wat voelde.. of tenminste doorhad dat het de kleine uk was bij mij begon het bij week 22 ong pas.. maar heb ook echt een heeel rustig mannetje als ik af en toe hier lees valt het bij mij echt reuze mee.. voornamelijk savonds als ik zelf ontspan zie je me buik ook echt heen en weer gaan blijft bijzonder!
Mijn eerste voelde ik eens heel licht kriebelen met 17 weken....toen een hele tijd niks meer gevoeld en pas echt goed rond 20 weken. Tweede voelde ik iets eerder ... Nu voel ik sinds 17 weken heeeeeel af en toe iets maar twijfel ik of het wel ons zoontje is. Nu sinds een aantal dagen voel ik m echt goed.
Bij mij ook rond de 17-18 weken. Eerst twijfel je nog, dacht zijn het nou mn darmen of?? Maar de verloskundige zei tegen mij; Als je denkt dat je hem voelt dan is het ook zo Gisterenavond in bed had ik mijn hand op mn buik en ik voelde heel duidelijk een tikje van binnen, zo bijzonder!
Ik twijfel dus ook of het echt de kleine is maar het voelt wel heel erg bijzonder.. en het is echt af en toe.. maar lijkt me zo geweldig om de kleine te kunnen gaan voelen.. Lov23: leuke datum uitgerekend.. op mijn verjaardag dat moet wel een speciaal kindje worden haha..
Hier al met 15,3 weken voor het eerst (is dan ook de tweede). Maar als je twijfelt of je hem/haar voelt dan is dat het hoor!
Ik voelde hem de eerste keer met nog bet geen 14 weken. Dat is erg vroeg maar ik wist het zeker!! We zaten in de auto en ik voelde 3 plopjes in mijn buik. Heel anders dan mijn darmen ofzo. Toen heeft het een week geduurd voordat ik opnieuw iets voelde en vanaf toen bijna dagelijks. Zo mooi gevoel!!
Voelde haar ook pas vrij laat, duurde even voordat ik besefte dat het de kleine was. Met 22 weken dacht ik haar voor het eerst te voelen, was ook meteen een stoot geen gekriebel dus daar kon ik niet meer omheen haha. Achteraf gezien moet ik haar met 18 weken ook al eens gevoeld hebben, het gekriebel inderdaad, maar is me daarna niet meer opgevallen. Vanaf een week of 24/25 voelde ik haar elke dag.
bij de eerste met placenta achter met 19 weken , bij de tweede al met 14-15 weken ofzo (placenta voor) en nu 15-16 weken vaag en vanaf 17 weken echt duidelijk en nu elke dag wel, dit is een echte kickbokser haha (weer ligt de placenta voor dus dat zegt mij helemaal niets qua wel of niet laat of vroeg voelen) je ziet het hier ook al vanaf de buitenkant (en papa heeft het ook al gevoeld)
Ik wist voor het eerst zeker dat het m'n kindje was met 17+6 weken. De week daarvoor wel al af en toe wat gekriebel maar ik twijfelde toen nog of het de baby of m'n darmen waren. En 5 dagen erna heeft vriendlief het ook al kunnen voelen, super gaaf!
Ik voelde mijn kleintje duidelijk met 20 weken. Is zoooooo bijzonder!! Ga er maar lekker van genieten
Ik voelde hem bij 16 weken voor het eerst, friemelen en plopjes. Zo fijn en mooi gevoel! Sindsdien iedere dag wel iets gevoeld! Geniet ervan nu het nog zachtjes is!
Ik heb ons kleintje de eerste keer gevoeld met 17 weken. Gekriebel ofzo heb ik nooit gevoeld, ik kreeg onmiddellijk een stampje/plopje en dat is zo héél de zwangerschap gebleven. Een hele actieve meid hier .
Bij de eerste voor het eerste met 20 weken (vlak na de 20-weken echo, diezelfde avond). Nu heb ik soms het idee dat ik al een paar weken af en toe iets voel, maar nog niet zo duidelijk dat ik het zeker weet.
Ik voelde het met een week of 18 voor het eerst. Wel gelijk schopjes, gekriebel heb ik nooit gevoeld.