een hele ochtend helemaal voor mezelf!

Discussie in 'De lounge' gestart door Moesje78, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Ik had nog wat extra dagen over en heb deze week al vakantie genomen (mannetje krijgt vrijdag vakantie)
    Britt is dus vandaag een halve dag naar de créche gegaan en ik had dus maar zo een hele ochtend heerlijk voor mezelf! Dat was tijden geleden. Heb dus eerst lekker tot TIEN uur in bed gelegen en daarna ben ik lekker op de fiets (dat is ook tijden geleden dat ik die gebruikt heb) naar het dorp gegaan en heb lekker even geshopt!

    Ik ben blij als het dadelijk half 1 is en ik haar weer op kan halen, maar een ochtendje voor jezelf is ook echt heerlijk.

    Herkenbaar meiden? Komen jullie nog wel aan jezelf toe?
     
  2. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Heerlijk meid!

    Zou wel willen, maar het zit er voor als nog niet in.

    Groetjes, Mirelle.
     
  3. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    O heerlijk.. Ik heb ook wel eens een avondje.. leker domme programma's op tv kijken waar je anders niet aan toe komt.

    Hmmm huisbroek aan, grote trui en hangen maar :)
     
  4. annette110

    annette110 Actief lid

    5 mei 2007
    307
    0
    0
    Zoetermeer
    Mis tijd voor mezelf niet, maar als ik het dan ineens toch krijg...tja, dan is het toch wel lekker. Gewoon even je handen vrij.

    Mijn dochtertje is 2 keer een ochtendje naar de peuterspeelzaal, en dan heb ik ff mijn handen vrij. Dan is het toch wel lekker, maar ben ook altijd weer blij als ik haar weer op kan halen, raar is dat he.
    ;) anentte
     
  5. Milla

    Milla Niet meer actief

    Mijn oudste gaat binnenkort naar school, en mijn jongste gaat 2,5 dagen in de week naar een speciale instelling voor kindjes met een ontwikkelings achterstand.
    Ondanks dat ik mijn handen vrij heb, en het goed voor hen is, zou ik ze liever om me heen hebben. Soms is het wel makkelijk dat ze er even niet zijn, bijvoorbeeld met boodschappen doen.
     
  6. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Is wel vreemd ja, heb je een keer een ochtend voor jezelf, zit je met je handen in het haar, want dan weet je niet wat je moet doen, of je voelt je onwennig.

    Heb ik ook wel eens als ik Eliza wegbreng naar mijn moeder, dan slaapt ze daar wel eens, en dan in de auto terug bedenk ik allemaal leuke dingen en er komt net niks van en dan mis ik dr ook nog..

    Of ik ga een dagje weg zonder haar.. vind ik ook niks aan.. maar met haar wordt er weinig gedan..

    Moeilijk, misschien moet ik er nog aan wennen om weer zonder haar te zijn.
     
  7. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik heb het dus zo geregeld dat mijn kindje straks op woensdag naar een gastouder gaat.
    En die betaal ik van half 9 tot half 5.

    Ik werk in het basisonderwijs, dus het is niet te zeggen hoe laat ik thuis kom op een woensdag (soms half 2 soms half 5 en alles daar tussenin), bovendien slaapt die kleine toch een groot gedeelte van de middag, kan ik hem/haar ook niet ophalen.

    Dus ik kan als ik dat wil en ik ben vroeg klaar, strakjes gewoon een middagje voor mezelf plannen. En dat ga zeker doen! Niet elke week natuurlijk, maar zo af en toe, heerlijk lijkt me dat!
    Je bent toch niet alleen maar moeder, je bent ook nog mens!

    Linda
     
  8. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    Ik heb nu zwangerschapsverlof maar Danique gaat nog steeds 2 dagen naar het kdv, hoewel ik me in het begin echt een vreselijke moeder vond geniet ik toch echt van die 2 dagen dat ik even lekker bij kan komen en wat voor mezelf kan doen!
     
  9. lievemama19

    lievemama19 Fanatiek lid

    12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik herken dit ook... heb anderhalf jaar met mijn zoontje thuigezeten elke dag. deed niks geen vrienden geen werk geen school... alleen maar huishouden en mijn zoon..... nu gaat hij 3 ochtenden in de week naar kinderdagverblijf (vanaf 9 uur to 12) en ik vind dit heerlijk even de tijd voor mezelf maar toch ben ik altijd weer erg blij als hij thuis is... is toch iets wat ik moet missen... normaal al die drukte van hem om me heen en dan is het stil.... heb zelfs wel eens geroepen en dacht dat ik hem kwijt was :)
     
  10. Moesje78

    Moesje78 Fanatiek lid

    26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    Maar inderdaad het is ook weer heerlijk om haar weer op te halen.
    Mocht ik ooit zwanger worden van nummer 2 dan laten we haar in mijn verlof ook gewoon naar het KDV gaan. Is voor haar ritme ook het beste, en ontwent ze er ook niet.

    (kan me voorstellen dat het hoogzwanger ook errug prettig is, een halve dag je handjes vrij)
     

Deel Deze Pagina