Hallo dames, Wij zitten nu denk ik zo’n 2 jaar in de mmm. We zijn nu met ivf 2 begonnen waarvan ik nog 4 cryo’s heb. We hebben besloten om het volgend jaar verder te bekijken en nu even te pauzeren. Altijd al die hormonen. Ik ben er even zat van. Maar nu de vraag... Ik was dus wel benieuwd of ik überhaupt nog wel een eisprong heb. Wat vinden jullie hoe dit er uit ziet?
Hier zit nog geen positieve test bij helaas. De teststreep moet even donker zijn als de controlestreep. Je hebt je piek gevonden als de teststreep donkerder is dan de controlestreep.Zeker nog even doortesten.
Klopt. Heb er vanmiddag alweer een gedaan en die is minder zichtbaar geworden. Is ie dan al geweest of moet ie nog komen? Of misschien wel helemaal niet na al die hormonen... het kan toch niet zo zijn dat het afneemt en dan weer toe neemt?
Nee hoor LH loopt op en af gedurende je cyclus. Hij kan dus zeker nog komen. Op welke dag van je cyclus zit je nu en Hoelang is je cyclus doorgaans?
Vandaag is dag 16 van Mn cyclus. Normaliter heb ik zo rond de 28/30 dagen cyclus. Maar dat is al heel lang gelden omdat ik al 2 jaar in de mmm zit. Zo ziet het er nu uit
Ja door de MMM kan je cyclus natuurlijk helemaal uit balans zijn. Hier zit ook nog geen positieve test bij helaas. Ik zou rustig even doortesten.....