Kan ik zwanger zijn???

Discussion in 'Anticonceptie' started by Duveldraakje22, May 22, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje. Ik ben afgelopen maand overgestapt van microgynon 30 naar de Yasmin pil. Ik had de microgynon een maand doorgeslikt, maar ben halverwege met deze strip geindigd. Ik ben toen wel ongi geworden, maar heel licht, geen buikpijn, terwijl ik dat altijd had met de microgynon als ik hem doorslikte. Op 5 mei ben ik begonnen met de Yasmin pil en de week van 7 mei t/m 13 mei hebben mijn vriend en ik een hele goede week gehad, zeg maar... :oops: :D . Sinds afgelopen woensdag 17 mei ben ik heel erg misselijk en duizelig. Vanaf vrijdag heb ik ook last van een opgeblazen gevoel in mn onderbuik en mn darmen zijn ontzettend bezig. Ook zijn mn borsten lichtelijk gevoelig! Ik heb vandaag een test gedaan, maar ik denk dat ik te vroeg ben geweest. Is het verstandig om nu te stoppen met de pil??? Ik moet nu nog tot donderdag eigenlijk de pil nemen, maar ik ben bang dat als ik toch zwanger blijk te zijn dit schadelijk is.
    Kan iemand me helpen??? :( :( :(

Groetjes,
    Duveldraakje22

2. summer

summer Fanatiek lid

Mar 8, 2006
    1,144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    nee ik zou de strip gewoon af maken
    dan afwachten of je ongie wordt
    zo niet toch even nog een test doen
    wens je veel suc6

3. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hoi Duveldraakje, als je halverwege de ene pilstrip eindigt en dan na een vervroegde stopweek aan een nieuwe pil begint, kan het inderdaad zijn dat je niet zo goed beschermd bent als normaal.

Ik sluit me aan bij Summer: je kunt het beste denk ik de strip afmaken en dan kijken of je ongesteld wordt. Mocht je het toch niet vertrouwen dan kun je er natuurlijk altijd een zwangerschapstest tegenaan gooien.

Groetjes, Wendy

4. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Bedankt voor jullie reacties, ik maak de pil af en als ik dan zondag nog niet ongi ben kan ik een test doen, ben wel heel erg benieuwd!!!
    Het is nu dus effe afwachten :( , maar goed mocht ik zwanger zijn dan kan ik echt nog wel een paar dagen wachten toch!!!

Groetjes,
    Duveldraakje

5. nina84

nina84 Nieuw lid

Jun 1, 2006
    1
    0
    0
    student verpleegkunde
    hey,

ik zit ook ongeveer met een gelijkaardig probleem.
    twee weken geleden heb ik mijn pil vergeten te nemen. nu heb ik sinds een week vreselijke last van misselijkheid en krampen in mijn buik en last van mijn darmen. ik moet nu nog 1 dag deze pil nemen voor mijn stopweek en daarnet heb ik heel even een bloedingske gehad dat echt niet lang geduurd heeft en niet veel was. ik heb al een test geprobeerd, maar ik denk dat dit eigelijk nog te vroeg was
    ik weet niet wat ik moet denken, zou ik nu zwanger zijn of is mijn lichaam mij zo aan het bedotten?
    heeft iemand hier ook ervaring mee??

6. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Hoe is het nu met je, Duveldraakje?
    Al getest?

Groetjes, Wendy

7. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Nee, ik ben ongi geworden op de dag dat ik wilde testen, helaas. Ondanks dat ik niet zwanger ben heeft de stress, om het zo maar te noemen, in ieder geval wel geholpen. Ik heb er nu goed met mijn vriend over kunnen praten. Waarschijnlijk beginnen we volgend jaar aan kinderen, als alles goed loopt. Hij is vooral ongerust over mij omdat ik een bepaalde spierafwijking heb en vaak veel pijn heb. Dus als we aan kinderen beginnen, zullen we eerst met de huisarts en de neuroloog moeten praten. Maar ik heb er wel een goed gevoel over.

Groetjes,
    Duveldraakje

8. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Nou dat is dan is het toch ergens goed voor geweest, toch? :)
    Maar blijft jammer. ;)

Share This Page