Hallo allemaal, ik vraag me af of iemand ervaringen heeft met de Amphia ziekenhuis? Zijn er mensen die daar een iui hebben gedaan? ik hoor namelijk van heel veel mensen dat het een slechte ziekenhuis is en dat ze wel het maffia ziekenhuis noemen ik ben nu wel erg benieuwd aangezien ik daar op de FA loop...... Nu ben ik niet bepaald gerustgesteld....
Hey Sjan, mss helpt dit oude draadje je alvast een beetje: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/148915-ervaringen-amphia-ziekenhuis-breda.html Knuf Sookie
ik lees alleen niet zulke posi dingen :S........ weinig ervaringen helaas...kan ook niks terugvinden. maar misschien als we inseminatie moeten doen 1 keer daar probeer en dan andere ziekenhuis vragen
Hoe is jou eigen ervaring mbt de gynaecologen en hun assistenten daar? Heb je er een goed gevoel bij, voel je je op je gemak en serieus genomen? Voel je je "geborgen" Wordt er naar jou geluisterd? Allemaal dingen om je af te vragen of jij daar op je plek bent.. Ik weet niet of je daar al onder behandeling bent? Knuf Sookie
Nou de eerste Fertiliteits arts was wel heel lief alleen echt een grappemaker en die zei dat ik gewoon zwanger kon raken. nu heb ik een nieuwe omdat die andere met pensioen is en deze is erg serieus maar ik weet niet wat ik van haar moet denken.... ze zegt als de 2de uitslag beter is moet jzelf nog 6 maanden proberen ik denk bij mezelf hallloooo die zaad is slecht en we zijn al anderhalf jaar bezig nog 6 maanden kan ik echt geestelijk niet meer aan ....... dus tjah weet er echt niet wat ik ervan moet denken want wij zitten met een probleem ik pb je even......