Iemand ervaringen met Autohopper Zwolle of Snappcar?

Discussie in 'De lounge' gestart door maansneeuw, 24 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik heb vanmiddag heel even een auto nodig om de hond op te halen bij de dierenarts en kan er helaas niet zomaar een lenen.
    Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met Snappcar, waarbij je een auto huurt van een particulier? Of met Autohopper (Zwolle), waarbij je een kleine auto met reclame voor 19 euro per dag kunt huren bij een lokale ondernemer?

Dat zijn de twee services die ik overweeg maar ik ken ze allebei niet. Betaal je bij Autohopper wel gewoon borg? En krijg je die snel terug? Ik lees op het internet veel positieve verhalen, alleen over die borg wat minder.

Snappcar vind ik nog wat eng, om zomaar andermans auto mee te nemen :p Maar wie weet is dat wel veel makkelijker? Betaal je hierbij ook een waarborgsom of niet? (Lijkt me wel gek anders, hoe voorkomen ze diefstal anders?)

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen, als die er zijn!
    (Of andere tips voor korte autohuur waarbij een hond in de kofferbak mag? Gaat om slechts een kilometer of vijf in totaal denk ik, eind van de middag voor maximaal een uur)

2. jada73

jada73 Actief lid

6 apr 2010
    172
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Maansneeuw,

Woon je zelf in Zwolle? Ik woon aan de andere kant van de IJssel en wil best even met je mee.

Deel Deze Pagina