Slaapzak Jollein Winter Patch | Slaapzakken | Baby-Dump Deze dus. Ik heb de zomer variant voor mijn dochter nu, die is lekker doen en helemaal van katoen. Super dus. Maar het word kouder. Dus heb een dikke nodig! Iemand ervaring met deze soort? Hij is van Jollein. Nou is het nooit heel koud ik haar kamer, zon schijnt overdag daar op. En zet in de winter de verwarming een beetje open en 's nachts zet ik de verwarming ook nooit lager dan 18/19 graden..
Ik vermoed dat het gewone winter slaapzak is. Anders moet je in de winkel kijken en kun je voelen hoe die is. Ik heb heen idee. Heb wel die van de ikea gehad en die waren gewoon lekker warm. Succes met je keuze Groetjes
Hier eentje van jolien. Hij is erg fijn. Warm maar niet dik waardoor hij makkelijk mee te nemen is (voor mij belangrijk) Ik vind ze mooi geprijsd. Ik ga even nadenken of ik niet nieuwe nodig heb (je bent wel een beetje ongeduldig hoor...)
Ik heb ook de zomervariant. Tenminste, als je het over die hele dunne, ongevoerde hebt, die alleen uit twee katoenen lakentjes bestaat. Ik heb de gevoerde wel eens gevoeld bij de baby-dump, maar dat is wel een tijd geleden. Ik meen me echter te herinneren dat ie wat dunner was dan de meeste winter slaapzakken. Ik had toen het idee dat het een beetje tussen een gevoerde zomerslaapzak en een dikke winter slaapzak in zit. Ik heb hier winter slaapzakken van hema en prenatal (en vorig jaar van wibra) en die zijn voor mijn gevoel net ietsje dikker. Maar wat ik zeg, het is echt een hele tijd geleden en ik weet het niet meer zeker, dus ik zou naar de baby-dump gaan om te voelen. Als ze deze niet hebben hangen, hebben ze vast wel een andere van jollein in hetzelfde model, maar met een andere stof, dus dan weet je het zeker. Edit: Ik zie nu dat blauwespeen bevestigd dat ie wat dunner is. Is ie dan wel even warm als dikkere winter slaapzakken?
Misschien persoonlijk, maar ik vind dat een winterslaapzak mouwtjes moet hebben. Anders moet je weer een warmer shirt hebben en dan moet de slaapzak zelf niet te warm zijn.
Haha ik ben best ongeduldig ja, want wil ze snel in huis hebben Maar niet te dik dus, hij moet inderdaad wel warm genoeg zijn! Een winterslaapzak hoeft niet perse mouwen te hebben, want volwassenen slapen altijd met armen boven de dekens, doe je automatisch, baby's ook. Als het echt koud is, dan een romper lange mouw en pyama truitje. Dubbele laag dus. Het is hier trouwens nooit over dreven koud, in haar slaapkamer, ook in de winter niet. Maar anders ga ik wel even langs prenatal. Die hebben ook wel goede he? Hier zit geen baby dump in de buurt!