Helaas (gelukkig voor hem haha) moest ook mijn mannetje geloven aan de waterpokken. Sinds 1 Juli gaat hij weer naar de opvang, en meteen in de 2e week, pats waterpokken! Hij had er niet veel last van, wel verhoging wat varieerde van 38,2 tot 38,8. Vandaag is hij weer normaal en zijn de waterpokjes allemaal korstjes geworden. Eergister was het echt schrikken, hij krijste heel erg met verschonen, zodra ik zijn beentjes maar optilde. Deze overbezorgde mama, heeft toen toch maar de HAP gebeld omdat ik weet dat dit óók een symptoom is van Meningitis. Gelukkig bleek het allemaal loos alarm, en heeft meneer gewoon een associatie met de thermometer. Maar toch he, je kindje, je alles! Hebben jullie kindjes erg last gehad van de waterpokken en hoe oud waren ze? Mijn zoon is bijna 16 maanden.
Mijn dochter ook sinds vorige week donderdag, twee nachten heeft ze het uitg3ekrijst van de jeuk maar nu is alles ingedroogd en begint het weg te trekken. Ze is 22 maanden
Je heel erg, de arme schat! Ze was 6 maanden en had ze in haar mond, waardoor ze niet kon drinken. Hoge koorts erbij (40,4) maakte dat ze voor 3 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen Ze had allemaal open wonden ook, want ze had zoveel waterpokken dat het één grote pok werd...echt heel heel zielig