Hoi, Ik heb een vraagje.. In November hebben we de eerste Icsi poging gehad die helaas niet is gelukt.aangezien we ook geen cryos hebben hadden we Vrijdag een evaluatiegesprek. We willen graag voor de tweede poging...Ik dacht dat ik pas volgende maand weer mocht beginnen, maar omdat er een maand tussen heeft gezeten was dat niet nodig volgens de gyn en micht ik als ik wilde nu ook direct beginnen. Normaal start je op dag 21 met deca..Vrijdag zat ik al op dag 22 en volgens de gyn kon dat geen kwaad...Dus Vrijdagavond begonnen met de deca. Nu moet ik dus de menstruatie afwachten..normaal gesproken word ik altijd op dag 26, 27 of 28 ongesteld..maar nu is het vandaag al begonnen???Ik zit dus nog maar op dag 23... Nu weet ik niet of dit met de deca te maken heeft, moet ik vanavond gewoon spuiten?Op dag 2 of 3 moest ik de vorige keer voor de uitgangsecho...maar vraag me af ik nu wel met de poging door kan gaan?? Het is Zondag dus kan niet bellen, iemand van jullie die dit weet of meegemaakt heeft?? Ik bel morgen sowieso, maar ben me t gewoon steeds aan het afvragen en hoop dat iemand hier me wat rustiger kan maken Groetjes Cintsa
Kan geen kwaad, hoor. Met de deca is je nieuwe cyclus stil gelegd. Liefst begin je minimaal 4 dagen van tevoren bij lang protocol, maar het maakt volgens mij niet veel uit. Misschien laten ze je iets langer deca spuiten voordat je kunstmatig je nieuwe cyclus begint. Succes!!