@ Rono, vreemd, mijn man heeft een maand uitkering gehad (zat tussen 2 banen in en wij warenmet vakantie) en die stond door het UWV wel ingevuld, alleen niet bij standaard inkosten, geloof een blok later...
Oja en als iets niet klopt krijg ik dan gelijk een afwijkingsbeschikking of pas wanneer de definitieve beschikking zou komen? ( heb pas 1 keer eerder aangifte gedaan en toen kwam er gewoon uit : 0 )
je krijgt eerst een voorlopige aanslag waarin ze je aangifte volgen waarschijnlijk, daarna zal je een afwijking krijgen. Omdat ze garanderen voor 1 juli uit te betalen volgen ze meetal blind de aangiftes
Naja snap dat ook wel dat ze geen miljoenen aangiftes in 3 maanden kunnen controleren. De vorige keer kregen we de definitieve aanslag pas feb. het jaar erop...
Heb em direct nog een keer aangepast. Aangezien ik mijn studie niet heb afgerond is alles omgezet in een lening. Dat kan je dus aftrekken. Dit kan alleen niet als je een prestatiebeurs + aanvullende beurs ontvang. Maar dat is bij mij allemaal omgezet naar lening dus moest ik daar het bedrag 0 invullen. 713 euro extra
bij belastingdienst staat niet alles ingevuld, althans, je kan er niet vanuit gaan.. bij ML stond nl ook 1 werkgever niet ingevuld.