Heel erg draaien in bed! Combisleeper??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caroline80, 31 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik zou graag eens wat advies van jullie! Wij hebben een zoontje van nu bijna 11 maanden. Op zich gaat het slapen ’s nachts goed, tot een uurtje of 4 / 5. Hij gaat dan liggen huilen, als ik bij hem ga kijken ligt hij helemaal overdwars in bed. Bij het voeteneind of bij het hoofdeind. Helemaal opgevouwen elk geval. Zodra ik hem goed leg slaapt hij wel weer verder, maar gaat dan weer liggen draaien en begint het weer van voor af aan. Wanneer ik hem in bed leg draait hij gelijk op zijn buik om te gaan slapen, maar in zijn slaap draait hij dus ontzettend. Er liggen nu nog een dekentje en lakentje in zijn bed, maar waarom weet ik niet hahaha. Hij ligt er toch niet onder. Nou sprak ik gisteren een buurvrouw en zij had het over een Safe T Sleep, zodat hij niet meer kan draaien, maar dus ook niet meer naar zijn buik. Ik ben daar zelf eigenlijk niet zo’n voorstander van, want blijkbaar ligt hij het lekkerst op zijn buik en vastleggen vind ik zo zielig. En hij wordt al bijna 1. Moet ik daar dan nu nog mee beginnen? Later zat ik te denken om de dekentjes helemaal weg te halen en een combisleeper aan te schaffen. Wat zouden jullie doen? Het gaat aardig opbreken allemaal. Hij slaapt nog wel iets na 4 / 5 uur, maar ik dus niet meer. Pfff, zijn lange dagen dan.

Groetjes Carola

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik zou 'm met 11 maanden echt niet vast gaan leggen in bed hoor, hij kan zich prima omdraaien etc, dus lekker laten doen! Slaapzak lijkt me dus de oplossing. Ik heb zelf een Puckabag, is een vier-seizoenen-slaapzak, m'n dochter gaat er het hele bed mee door :D

3. bloem86

bloem86 Fanatiek lid

31 jan 2011
    1.004
    0
    0
    Had onze dochter ook maar die werd wakker omdat ze haar hoofd stootte. Nu slaapt ze in campingbedje ...met haar eigen matras natuurlijk...
    Maar wordt ze niet meer wakker en kan ze snachts door t hele bed heen :)

4. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Hier ook een combisleeper. Gaat supergoed. Ligt ook klem in bed maar slaapt heerlijk door.

5. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Thanx voor jullie reactie. Ga ook maar eens een Combisleeper aanschaffen. Wat ik wel vreemd vindt is dat hij elke dag zo rond dezelfde tijd wakker is?? Wanneer ik hem weer recht leg slaapt hij wel gelijk weer verder.

Groetjes Carola

Deel Deze Pagina