Rood met witte stippen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door zonnestraal83, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Voor de babykamer ben ik nog op zoek naar een leuke klamboe. Nu heb ik een leuke witte gezien met een rode rand met witte stippen. Vinden jullie dat echt iets voor een meisje of kan het ook wel voor een jongen?

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Hallo,
    het kan voor beide vindt ik.
    Waar heb je hem gezien,ik ga vrijdan naar een lediknatje kijken voor ons mannetje,hij past niet meer in het wiegje,en dit lijkt me wel een leuke klamboe.

3. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Trouwens nog veel geluk met je laatste weekjes van je zwangerschap,geniet er nog even van.

liefs peet

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Heel eerlijk vind ik het iets meer voor meisjes. Zou het persoonlijk niet zo snel voor een jongen doen. Schoonzus en broer hebben het ook voor mijn nichtje, maar als het een jongen was geweest, had het er ook zo uit gezien.

5. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Bij Leenbakker verkopen ze deze. Maar mijn man vindt het ook niet leuk voor een jongetje, dus dan toch maar niet. Jammer, ik vond m zo leuk!

6. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, ik heb een rood met witte babykamer, we wisten niet wat het zou worden, maar ik heb ook 2 dingen in het rood met witte stippen (oke, kleine dingen; een billendoekjesdoosje en een kapstokje), maar ik vind het voor allebei kunnen.

7. zonnestraal83

zonnestraal83 Bekend lid

19 jul 2009
    587
    1
    16
    Ja, het billendoekdoosjes wil ik ook rood met witte stippen, dat vind ik zeker goed kunnen.

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    ik zou het zeker doen bij beide geslachten....
    er zijn een aantal sites die het voor je kunnen maken, volgens mij oa op www.borduurderie.nl

Deel Deze Pagina