Iemand gedeelde ervaringen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Inge26, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge26

Inge26 Lid

1 okt 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve dames,

Even wat van me afschrijven en ook benieuwd of er andere dit ook al eerder hebben ervaren.

Morgen is mijn NOD en ik heb de volgende symptomen ervaren de laatste dagen.

- Zeer gevoelige borsten
    - Zeer rekbaar witverlies
    - vandaag op 30/10/2014 wel wat droger terug
    - griep gevoel
    - moe
    - menstruatie-achtige krampen die komen en gaan ( heb ik al een week last van )
    - Mijn temperatuur iets hoger dan normaal
    - daarnet met het nakijken van mijn wit verlies heel licht roze afscheiding

Wie heeft dit ook gehad en zo ja, wees dit dan steeds op een zwangerschap

En vanaf wanneer en tot wanneer kan je innestelingsbloed hebben.

Groetjes

2. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Sorry, maar lijkt mij gewoon wijzen op een naderende ongi..

3. Carlie

Carlie Actief lid

12 okt 2014
    293
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Inge,
    Gelukkig hoef je niet al te lang meer te wachten om zeker te weten of je symptomen duiden op een zwangerschap. Naar mijn weten is de innesteling tussen de 6 en 12 dagen na ovulatie.
    Ik moet nog een weekje wachten op mijn nod. Heb witte afscheiding, wat volgens mij niets bijzonders betekent na je ovulatie. Wat wel opvallend is, is de pijn in mijn onderrug.
    Ik ben benieuwd hoe het verder verloopt. Hou me op de hoogte!
    Liefs

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Het kan op zowel een zwangerschap als een menstruatie wijzen.
    vaak ben je je pas bewust van je klachten als je er op let. Omdat de meesten hier graag zwanger willen worden, zijn we ons bewuster van de klachten. Helaas zeggen die niks.

over je vraag mbt de innestelingsbloeding, tot een week of 6 in de zwangerschap geloof ik. Het vruchtje doet er even over om zich goed in te nestellen. Tenminste, ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap bruin/rood verlies gehad, dit kwam volgens de vk door de innesteling.

5. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik had paar dagem voor mijn verwachtee menstruatie een paar druppels helder rood bloed dacht eigenlijk dat het me menstruatie was maar volgende ochtend was t opgehouden 4 dage n erna heel lichte test in handen ben nu 18 weken

6. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dit is me 4e zwangerschap heb bij de andere nooit gehad alleen bij de 3e paar x bloed verlies in week 6,8 en 14

7. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    tjah moeilijk hoor. Ik had een dag voor mijn NOD roze/bruine afscheiding, dat was op een vrijdag en zaterdag zou mijn NOD zijn.... dus ik dacht dat ik ongie zou worden. Zaterdag eigenlijk hetzelfde, maar het zette allemaal niet door. De maand daarvoor had ik dat ook en werd 3 dagen later ongesteld dus ik dacht dat het weer hetzelfde zou zijn.

Lekker wijntjes etc. gedronken op een feestje van een vriendin.... zondag en maandag nog steeds alleen maar beige/roze/bruine afscheiding. Dinsdagochtend test gedaan want ik was al 3 dagen niet echt ongesteld geworden terwijl ik normaal super regelmatig ben. En ja hoor, die was positief! Nu alweer 29 weken zwanger :D :D

Dus ja het kan.... je kan natuurlijk al een gevoelige test doen of gewoon rustig afwachten. Succes

Deel Deze Pagina