De kans is klein, dat weet ik, maar hij is er dus wel. Ik ben heel benieuwd of iemand direct na stoppen met de pil zwanger is geworden. Dus niet eerst haar menstruatie heeft afgewacht.
Ik ben direct zwanger geraakt na het verwijderen van mijn Mirena. Het kom inderdaad niet vaak voor maar is zeker niet onmogelijk!
Hier gelyk zwanger met het stoppen van de pil! Heb wel 1menstruatie gehad toen ik gestopt was met de pil, maar achteraf was ik toen dus al zwanger.. Het kan dus wel degenlijk
ook ik heb geen natuurlijke menstruatie meegemaakt naa het stoppen van de pil! 8 maart was laatste onttrekkingsbloeding en 13 april testte ik al dik positief! nu inmiddels 11+6 weken zwanger
Jep... Hier ook. 22 sept 2012 gestopt met de pil. 2 dagen later onttrekkingsbloeding gehad en 17 oktober positief getest
Bij mijn eerste. Na onttrekkingsbloeding niet meer ongesteld, maar wel zwanger. (en ik maar denken dat ik aan het ontpillen was , ha ha)
Ik ook. Wilde de menstruatie afwachten en dan de cyclus ontlopen. Mislukt haha😆 was ff schrikken maar we zijn er super blij mee! En we wisten uiteraard dat we een risico namen
Ik zelf niet, maar ken veel mensen die direct na het stoppen zwanger waren! In mijn omgeving hoor ik vaker dat ze gelijk zwanger zijn dan dat het lang duurde
2x meteen na eerste natuurlijke menstruatie 3e x meteen na onttrekkingsbloeding (had maar 2 strips gebruikt dus zal nog niet heel goed gewerkt hebben denk ik)
Ja hier ook! 15 dec pil stop, 4 dagen er na ontrekkingsbloeding en 9 januari positieve test in handen!