Op zich bestond dat voor corona ook. Het heeft alleen een tijd niet gemogen, maar op zich blijft dat wel bestaan.
Ik heb vd week gebeld met Ikea. Bij ons zouden er meerdere pakketten via PostNL afgelopen dinsdag binnen komen. Ze hebben minstens een week vertraging werd er aan gegeven. Pas als je de mail krijgt met track en tracé is het onderweg. Geduld dus.
Whoop whoop ik ga maandag live “shoppen”. Vind het wel een bijzonder idee, zo met een klein groepje in zo’n grote winkel.
Ik had zondagavond 7 maart besteld en zou het dinsdag 9 maart krijgen. Had geen mail gehad geen bericht met tijdvak en ben niet een half uur van te voren gebeld. Ik ging er dus vanuit dat ze niet zouden komen (vond het ook al erg snel dat ze dinsdag al zouden komen). In de middag ging ik lekker lunchwandelen. Mijn man vroeg nog of we thuis moesten blijven voor de.ikea. Ik zei nee die komen niet want heb niks gehoord. Nou 5 min later begon het kei hard te regenen dus wij gingen maar naar huis. Gaat serieus 5 min later de bel en staat de ikea voor de.deur.... Overigens zou een deel pas later komen (toevallig gisteren). Toen heb ik wel die mail en sms gehad (geen telefoontje) .
Bezorgen tijdelijk niet mogelijk in uw regio (oid) staat er.. nou moe. Hoop dat als ik het later probeer het alsnog lukt. In het verleden (voor Covid) heb ik wel geregeld dingen laten komen, zonder problemen.
Ik ga dinsdag Was steeds geen enkele plek beschikbaar. Dus ik ben vandaag vanmorgen meerdere keren gaan kijken en opeens stond de dinsdag erbij. Ik maak alvast een gestructureerd lijstje in hun app. Ik moet in ieder geval bestek hebben een ik wil een nieuwe lampenkap. Dus dat moet wel lukken in 45 minuten.
Hersluitbare zakjes Witte wijn glazen Een 2-zits bankje Kaarsen Maar het belangrijkste is dus dat ik het bureau dat ik op het oog heb even live kan zien ipv op de website. Daar kom ik echt voor. Want de rest kan ik ook bestellen en ophalen. Dus ik kijk wel hoe ver ik kom. Jongste dochter heeft een nieuw bed, een hoogslaper, en wil zo graag haar kamertje opleuken, van kinder kamer naar tiener kamer.
Ja je moet het inderdaad blijven proberen! Ik kan in Amsterdam of Haarlem, geen plek, ik keek toen de volgende ochtend en hop, Amsterdam de hele ochtend plek maandag. Zeker strakke planning maken want de tijd gaat inderdaad heel snel denk ik Ik ga waarschijnlijk niet mijn hele lijstje redden.
Ik kreeg een half uurtje voor ik moest afhalen een mailtje met: Je bestelling staat klaar. Als je dan bij de ikea staat kan je in die mail op de knop drukken dat je er bent en dan krijg je een qr code
De QR-code krijg je pas bij de Ikea, zoals Mammaaa schrijft. Je meldt je daar aan via de link in de mail (je moet daar dus wel internet hebben), je moet aangeven in welk vak je geparkeerd staat. Daarna krijg je een QR-code. Iemand van de Ikea komt met je spullen naar de auto toe en scant je code. Daarna mag je de spullen zelf inladen en de kar weg zetten.
Dank! Het is gelukt inderdaad. Alleen kreeg ik de mail met de link pas echt op het laatste moment, daarom was ik wat gestrest
Mijn bestelling is niet compleet. De IKEA is nauwelijks bereikbaar. Ik kwam er telkens niet doorheen, kom ik erdoorheen verbreekt de verbinding en krijg ik eindelijk contact met een medewerker krijg ik het mailtje niet wat ik zou moeten krijgen. Wat een gedoe.
Ja dat heb ik ook gehad.. Heb meerdere malen moeten bellen voordat ik contact kreeg.. Ze konden de 2 artikelen ook niet na bezorgen omdat er geen bezorg mogelijkheid was.. Ik heb zodra er weer een tijdsvak beschikbaar was opnieuw besteld Deze bestelling komt 6 april.. Hopelijk nu wel compleet
Heb je het geld terug gekregen en een verzend code oid? Ik hoop het voor je. Tot nu toe gaat het bij mij vaker mis dan goed met de IKEA.