Bah en ja weer mp

Discussie in 'De lounge' gestart door FEE88, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Meiden ik baal ontzettend en moet het even van me afschrijven... Heb ee Maclaren buggy te koop staan en gelijk de eerste dag veel biedingen gekregen... Er waren 3 mensen die hem voor de vraagprijs wilden eentje vroeg of ik hem op kon sturen, eentje kon diezelfde avond komen en een ander zondag... De eerste 2 kreeg ik geen reactie meer van dus ik dacht ga met de derde in zee... Prima alles afgesproken krijg ik een telefoontje van de tweede dat ze al een uur onderweg zijn om iets anders in de buurt op te halen en of ze langs konden komen om de buggy te halen... Ik verteld dat ik in principe een afspraak had met iemand anders maar dat ik nog even zou overleggen met die persoon.. Ik persoon 3 een mail gestuurd, maar ze wilde de buggy echt hebben en of ik hem voor haar op gereserveerd wilde zetten... Prima eerste afspraak staat voor mij dus mevrouw 2 teruggebeld dat het helaas niet ging...

Krijg ik gisteravond een mailtje dat ze met haar man had overlegd en die het dus niet zag zitten en dat ze van de koop afzag... Oeeeh ik ben nu zo boos...!! Probeer je het 'goede' te doen krijg je dit... Bah bah bah... Uiteraard hebben alle andere geïnteresseerden al iets anders nu... Zal vast wel goed komen maar had wel op het geld gerekend, stom eigenlijk doe ik ook nooit meer... Heb een hele boze mail gestuurd ;) baalde er echt ontzettend van!

Maar bedankt voor het 'luisteren' haha het lucht al wat op dat ik het opgeschreven heb ( die hormonen van me zullen ook wel een aandeel hebben in mijn gevoelens :p)

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat lullig!! Kan ze echt niet maken eigenlijk zeg. Maarja wat doe je er aan he, echt het risico van marktplaats.
    Balen hoor, hopelijk ben je hem snel kwijt!

3. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Tsssss sterallures.

4. blackrose88

blackrose88 Bekend lid

16 dec 2012
    877
    0
    0
    Door dit soort situaties haal ik altijd gelijk de spullen op zodra de verkoper kan,

En als ik zelf iets te koop heb staan dan is het gewoon wie het eerst er kan zijn die krijgt het product, is misschien niet heel leuk voor andere maar anders kan het dus aflopen zoals ts zegt.

Hoop voor je dat je snel een nieuwe koper heb

5. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik doe dat ook niet meer hoor.. een paar keeer met een auto gehad nou nu is het gewoon wie het eerst komt heeft de meeste kans. Anders blijf ik er mee zitten en de rest gaat vrolijk verder..

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    goede les voor de volgende keer, wie het eerst komt wie het eerst maald,
    ik had hem echt aan nummer 2 meegegeven, jammer dan voor nummer 3.

succes

7. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    phoe teleurstelling....

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik zeg altijd tegen de mensen: Ik hou hem niet vast, dus als iemand anders eerder is gaat hij weg.
    Sommigen zien dan al gelijk van de koop af wat ze waarschijnlijk toch al zouden doen.

9. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Ik vind wie het eerst komt ook niet eerlijk, min man haalt dingen vaak op die ik koop :D, maar dat wordt dus of in de avond of in het weekend en als het verder weg is in het weekend zou zelf erg boos en teleurgesteld zijn als ik wat koop en afspreek zaterdag wordt het gehaald en ik op donderdag een mail krijg van jammer dan, dus tja dat vind ik ook geen zaken doen.

Ts erg balen zulke mensen maar je maakt er vast iemand anders nog erg blij mee, altijd jammer als de slechten het voor de rest verknallen

10. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Oh wat flauw, daar zou ik ook ontzettend van balen. Voordeel: je had al drie geïnteresseerden, dus er zal ongetwijfeld snel weer iemand zijn die er belang bij heeft.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Pffff ken het ! Hier pas geleden ook hetzelfde gehad als jou met een bed. Ben je aardig omdat je al afgesproken had en vervolgens hoorde ik gewoon helemaal niks meer.
    Die een kon m dezelfde avond nog ophalen ... Maar ja had al een afspraak opstaan alleen kwam die nooit opdagen. Grrrrrrr...

Nu doe ik dat niet meer hoor.....wie het eerst komt krijgt het!

12. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Nou hij is nog steeds niet verkocht maar goed zet hem er volgende week wel een keertje opnieuw op... bedankt voor jullie reacties :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah nee.....irritant hè! Soms denk ik wel eens dat er mensen gewoon heel de dag gaan zitten bieden om ge irriteren....zo vaak dat ik een bod had...reageerde van...Is goed kom maar halen. Maar niks meer terug kreeg:x

14. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Het is altijd weer afwachten wat voor mensen je tegenover je hebt. Als ik iets koop of verkoop hou ik me gewoon aan de afspraak en voor ik akkoord ga overleg ik eerst goed met vriend.. ;) Helemaal als het een duurdere aankoop is.

Succes, er komen vast weer geinteresseerde om de hoek!

15. Babbs

Babbs Niet meer actief

Had ik niet gedaan, want afspraak is afspraak. Ik had hetzelfde gehandeld als ts. Zo zie je maar, wil je het goed doen, dan wordt je daar voor gestraft.

16. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bied ook weleens op meerdere dingen tegelijk waardoor ik iets waar ik op geboden heb uiteindelijk niet meer wil/kan overnemen maar dan reageer ik wel altijd netjes of trek mijn bod in.

Van de week nog iets gekocht, een dekbedovertrek voor de kleine (nieuw in verpakking). Een paar keer over en weer gemailed, geld overgemaakt en nu hoor ik ineens niks meer van de verkoopster:S

17. oO bloem 0o

oO bloem 0o Actief lid

23 feb 2013
    290
    0
    0
    Onveilig vrijen ;)
    Omg. Eindhoven
    Ik verkoop zelf ook veel via marktplaats, dus ik herken deze situatie erg goed.
    Dit is dan ook de reden waarom ik in mijn advertentie voortaan vermeld: "voor diegene die als eerst is!"

Gezien je zo snel reacties kreeg van mensen die zelfs je vraagprijs boden verwacht ik wel dat je de spulletjes nog wel kan verkopen. Misschien alleen wel de advertentie opnieuw plaatsen zodat hij weer veel gezien wordt.

18. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Jeej voor de geïnteresseerde hij is verkocht voor de vraagprijs :) die mevrouw wilde hem voor 5 euro minder en ik was akkoord gegaan, kreeg ik daarna een bod van 25 euro meer maar goed nog steeds geld voor mij afspraak is afspraak... maar toen die mevrouw hem op kwam halen hoorde ze van het hogere bod dus heeft ze alsnog de vraagprijs gegeven heel lief :)

19. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Zo zie je maar dat er ook nog voldoende eerlijke mensen zijn, goed gehandeld en fijn dat je hem kwijt bent

20. eline20

eline20 Niet meer actief

Jeej.. Wat fijn voor je!

Deel Deze Pagina