Ik heb een tijd geleden een boek gelezen, het was volgens mij van Dean Koontz. Nu wil ik hem nog een keertje lezen, ben ik de titel vergeten! Weet een van jullie dames welk boek ik bedoel? Het begint met een gezin (vader, moeder, dochtertje en zoontje) die n een camper door Amerika reizen. In de woestijn worden ze aangehouden door een politieagent en meegenomen naar een klein mijnstadje. Daar worden ze opgesloten en blijkt dat het hele stadje is uitgemoord. De politieagent vermoordt ook de moeder en de dochter. Vader en zoon ontsnappen. Het blijkt dat een wezen uit de mijn bezit neemt van mensen en dan de rest vermoordt. De vader en zoon gaan proberen Het wezen terug in de mijn te rijgen. Dit boek was wel zo super eng, ik heb er nachtmerries van gehad! Wil het graag nog eens lezen, wie o wie weet welk boek ik bedoel?
Oeeeh klinkt spannend, ik ken de schrijver helemaal niet! Ga ik ook eens wat van het internet af halen Heb je hier wat aan? De boeken van Dean Koontz
volgens mij ook van stephen king! Desperation gaat ook over een moordende politieagent nl. Maar wat dean Koontz betreft, grote fan hier! Vooral Weerlicht kan ik nog wel 20 keer lezen!
Volgens mij is het idd geen Dean Koontz, al schrijft hij wel geweldige boeken. Ik denk ook dat t desperado van Stephen King is.
Ja, dat is hem! Desperation! Dank dames, ik ga hem direct bestellen. Weerlicht van Dean Koontz is idd ook fantastisch.
Ademloos van DK ook, evenals de boeken van Odd Thomas... En zo kan ik nog wel even doorgaan... Fijn dat je hem gevonden hebt!
Ik wou net zeggen, de odd thomas serie is echt geweldig, even als de frankenstein serie, ook zo goed!