Hallo, Ik ben aan het opruimen en heb spulletjes voor iemand die een klein kindje heeft of iemand die zwanger is. Ik geef alleen nieuwe en zo goed als nieuwe dingen weg omdat ik het zelf ook niet leuk zou vinden om echt gebruikt spul te krijgen. Het gaat met name om speelgoed en kleertjes. Ik vind het dan wel belangrijk dat het naar iemand toe gaat die het echt niet zelf kan kopen. Op facebook bij de weggeefhoekjes zie ik vaak mensen reageren die het niet echt krap hebben en dat vind ik jammer.
Ik zou het idd bij de voedselbank brengen,dan weet je zeker dat je iemand er heel blij mee maakt die niet veel geld heeft.
Je hebt ook crisis huizen.... daar komen ook wel veel moeders met helemaal niks... weet alleen niet hoe je daar zo bij kan komen..
Lief van je Ik hoop dat het bij goede mensen terecht komt (want echt, wat heb je er toch leugenaars tussen zitten inderdaad)
Idd. Maar niet lullig bedoeld.. dat kan ook hier gebeuren of mensen moeten elkaar al irl zien Dat is helaas het jammere van internet.
Dat hoop ik ook! Lastig altijd zoiets. De voedselbank vind ik zo ' onpersoonlijk' voelen, natuurlijk weet ik dat die mensen het ook echt wel kunnen gebruiken...
Het is iets minder persoonlijk, maar je weet dan zeker dat het bij mensen komt die echt krap zitten. Een tijdje terug heb ik ook diverse spullen (dichte pakken luiers, etenswaren, etc.) aan de voedselbank gegeven en ze zijn er echt heel erg blij mee en ik vond het vooral fijn dat het naar mensen gaat die het echt nodig hebben.
Ik heb laatst een jonge moeder van zp een hele doos kinderkleding op gestuurd, omdat ze dus idd in een crisis opvang zat... nu krijgt ze binnen kort een eigen huisje (dit jaar nog als het goed is) en ik zal eens vragen of ze nog wat nodig heeft, haar kleine is net 1 geworen... wat heb je eventueel?
Begrijp me niet verkeerd Maar de voedsel bank heeft er niets aan en doet er niet zo veel mee Hier hebben we ook een kleding bank, ik denk dat je het daar beter heen kunt brengen Maar wat ontzettend lief van je