iemand gezocht die het ECHT krap heeft

Discussie in 'De lounge' gestart door BlueApple, 7 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tibo

Tibo Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.543
    0
    36

Dat weet ik niet, mijn moeder heeft laatst al onze oude knuffels naar de voedselbank gebracht, daar waren ze er hartstikke blij mee, vooral deze maand!

Heel lief van je! Komt vast goed terrecht!

2. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    en ook bij de voedselbank zitten mensen die het niet echt nodig hebben (heb vorige week nog meegedaan met een sinterklaasactie voor de voedselbank en daar waren echt wel mensen bij die het eigenlijk niet nodig zouden hebben).
    maar vind het wel heel lief van je!

3. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Dat klopt niet wat je zegt. Bij een voedselbank kan je alleen maar terecht als je onder een bepaalde inkomensgrens zit. Dit moet je ook bewijzen en hier zijn ze heel streng in. Ga er dus maar vanuit dat de mensen die daar komen, het echt wel nodig hebben...

4. MamavanMJ

MamavanMJ Niet meer actief

Dat klopt maar iemand die ik ken zit al jaar bij de voedselbank, maar heeft wel een auto, rookt pakje sigaretten per dag en snuift zeker elk werkend. Als ze al dat geld zou gebruiken voor haar boodschappen dan had ze de voedselbank niet nodig gehad. Die paar producten die in de pakketten zitten had ze zelf kunnen halen.

Daarnaast gooit ze de helft weg. Ze lust geen groente, geen fruit geen melk. Dat maakt me zo kwaad.

Je handje ophouden terwijl je auto rijdt, rookt en drugs gebruikt en vervolgens ook nog dingen weg gooien omdat je een ondankbaar verwend nest ben. Ik moet echt kotsen van dat soort mensen! #frustratieknopuit

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.160
    3.039
    113
    Nederland
    Wat lief zeg! Kan me herinneren dat q-music? Vorig jaar spullen inzamelden voor mensen met de kerstactie. Misschien is dat een idee?

6. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Superlief van je........mag je pakketje goed aankomen

7. Chaii

Chaii Niet meer actief

Wat lief. :)

8. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Het voelt voor jou dan onpersoonlijk, maar ik heb er bij gezeten en geloof me. Wat voel je je fijn als je je kinderen wat extra's kan geven, omdat iemand gul is geweest.
    Ook bij de goederenbank komt het goed terecht.

Wat super dat je dit doet :):):)

9. BlueApple

BlueApple Niet meer actief

O daar ga ik ook nog even naar kijken dan! En anders wordt het misschien toch de kleding /voedselbank!

10. sjak

sjak Niet meer actief

Ik heb een meisje hier uit de buurt (Westland) met twee kindjes waar mijn spulletjes elke keer naartoe gaan. Ik ben met haar in contact gekomen via een minima-site op Facebook.
    Ik denk dat er bij jou in de buurt ook mensen zijn die het hard kunnen gebruiken.

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik doe vrijwilligerswerk in een opvanghuis waar mensen zitten die echt helemaal niks hebben. Ik zou het voor je kunnen langsbrengen?

12. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Wat super van je!
    Wij hebben een ontzettend verwend zoontje van 25 maanden, die van alle opa's, oma's, ooms en tantes altijd veel speelgoed krijgt. Wij zijn dat nu allemaal aan het uitzoeken en willen dat ook aan kindjes geven, waarvan ouders het niet zo breed hebben.
    M'n zoontje zoekt trouwens zelf mee uit! ;) Hij zal er nog niet zo veel van begrijpen, maar we leggen hem wel uit, dat hij al genoeg krijgt en als hij ook iets weg geeft, hij andere kindjes net zo blij kan maken als wat hij wordt van het speelgoed!

Alleen hier in de omgeving, heb ik geen idee waar ik het zou kunnen brengen, dus dan zal ik even naar een wat grotere stad oid moeten rijden om het langs te brengen!

Super dat je dit doet!

13. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Via het leger des heils ! Lief hoor!

14. lies276

lies276 Niet meer actief

ik breng kleding/ speelgoed/ babyspullen van mijn kids bij " je mag er zijn". dat is een magazijn waar pleegouders, tienermoeders en mensen die van een minimum rond moeten komen, die spullen kunnen komen uitzoeken.
    Ze zitten op meerdere plaatsen in nederland.
    Ze hebben een FB pagina waar ik elke keer mijn spullen voorbij zie komen. echt heel leuk en heel erg nodig.
    misschien zit er ook zo'n magazijn bij jou in de buurt?

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    voedselbank doet hier juist wel veel mee en je komt ook echy niet zomaar bij de voedselbank.

ik breng ook regelmatig spullen en kleertjes. ze zijn super blij en ik weet dat mensen er echt blij mee zijn. staat ee lange wachtrij voor de voedselbank ook.

16. BlueApple

edit: ik denk dat jou zoontje hier best wel iets van begrijpt en meekrijgt hoor, goed voorbeeld!

ook supergoed van jou!:)

17. BlueApple

Ik heb inmiddels via pb iemand gevonden! Ik hoop gewoon dat het goed terecht komt bij iemand die er van kan genieten en die er dankbaar voor is!

18. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

super!!! misschien voor een blijf van mijn lijf huis?

19. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Wat ontzettend lief van je. Ik hoop dat je spulletjes goed terecht komen.

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    voedselbank is er super blij mee! helaas weet ik uit ervaring hoe goed de mensen van voedselbank dat soort dingen kunnen gebruiken. heb zelf ook lange tijd gebruik moeten maken van de voedselbank helaas. en als er iets in je pakket zit dat je neit kan gebruiken, dan leg je dat netjes bij het volgende pakket die het misschien wel hard kan gebruiken. de voedselpakketten gaan op samenstelling van je gezin. hoeveel kinderen je heb, en of je een partner heb. gezinnen met meerdere kinderen krijgen een iets groter pakket dat passend is aan het gezin

waren er maar meer mensen zoals ts!

Deel Deze Pagina