Icsi rond 1 voor kindje 2

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lavendelmeid, 22 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lavendelmeid

    lavendelmeid Actief lid

    31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Hoi allemaal.
    Is heletijd geleden dat ik hier was.
    Ondertussen heb ik een zoontje van bijna 3 die we hebben morgen krijgen via icsi.
    3 eitjes, 2 bevruchtingen, 1 terugplaatsing
    Geen in gevroren.

    Nu morgen we 26jan voor de prik instructie naar Maastricht. We gaan het korte traject in. Vorige keer was het t lange traject.
    Maar voor deze keer heb ik zoveel meer zenuwen dan de vorige keer.

    Bang dat ik weer maar weinig eitjes zal hebben en ook wetende dat ik die vrijdag al ongesteld zal worden. Dus t allemaal best snel kan gaan.

    Is er op t aantal spuiten na veel verschil met lang en kort traject?
     
  2. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    In principe is er weinig verschil. Met het lange traject ben je lang van tevoren bezig met de pil, je onderdrukt je cyclus vervolgens een aantal weken langer. Daardoor duurt een ronde een poos langer. Maar als je eenmaal met de stimulatie begonnen bent, is het eigenlijk hetzelfde.

    Hier zag het korte traject er zo uit:
    Cyclusdag 1 beginnen met het spuiten van de Decapeptyl.
    Cylusdag 2 kwam de stimulatie erbij, Puregon
    Cyclusdag 9-10 voor de eerste follikelmeting
    Cylusdag 11/12/13 weer een meting
    Cylusdag 14 Stoppen met de Deca, Pregnyl spuiten
    Cyclusdag 15 de punctie.
    Cylusdag 17/18 terugplaatsing

    Onze dochter is het resultaat van het korte ICSI-traject. Ook een keer zwanger mogen worden met behulp van het lange traject. Heel veel succes!
     
  3. lavendelmeid

    lavendelmeid Actief lid

    31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Okay.
    Dankje wel. Klinkt idd best t zelfde. Allen toen idd pil maar ook langer moeten prikken.
    We gaan t meemaken. En mijn zenuwen hopelijk een beetje los laten.
     
  4. lavendelmeid

    lavendelmeid Actief lid

    31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Gisteren het gesprek met verpleegkundige gehad. Door de corona maatregelen mogen er minden mensen starten en werd ons verteld dat aangezien hoe mijn cyclus is ik eind maart echt kon beginnen. Dat was behoorlijk balen.

    In toen kreeg ik vanmorgen ineens een telefoontje van de zelfde verpleegkundige. Of ik echt deze vrijdag ongesteld moest worden.
    Dus ik zeg ja zeker als t niet ineens veranderd is moet ik idd vrijdag ongesteld worden.
    Zegt ze er is iemand uitgevalkrn dus als jullie willen mogen jullie dan meteen beginnen.


    Yeah eerst bed flinke teleurstelling en nog geen 24 uur later veel blijdschap.

    Nu idd maar hopen dat ik donderdag, vrijdag overdag ongesteld wordt.
     
  5. lavendelmeid

    lavendelmeid Actief lid

    31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Zaterdag ongesteld geworden maandag start echo gehad en die avond eerste gonal-f moeten zetten.
    Nu 3 spuitjes gehad en heb echt een vol gevoel in mijn onderbuik dit had ik niet in 2017
    Maar goed toen op 150 eenheden nu op 225 eenheden.

    Vrijdag terug voor Controle echo.
    Hoop nu meer dan 4 folikeks te hebben (zoveel had ik vorige keer)

    Voor mijn gevoel gaat alles wel heel snel dit x en blijf van dat vlinder zenuwachtig gevoel houden helaas.

    Ach ja he hoort er bij zullen we maar zeggen.
     
  6. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief


    Hey,

    Wij zijn ook ongeveer gelijktijdig begonnen met prikken. Hoe gaat het bij jou?

    Is het nog te doen met de hormonen?

    Groetjes,

    Cindy
     
  7. lavendelmeid

    lavendelmeid Actief lid

    31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Hier gaat t heel goed.
    We hebben een plakkertje. Yeah.

    We hadden bij de punctie 4 eitjes en uiteindelijk maar 1 bevruchting. Maar dat kan voldoende zijn zie je wel.

    Ben blij van de spuiten af te zijn al reageer ik meer op de progesteron bolletjes van op de spuiten qua bij werkingen.
    En die moet ik nog wel een blijven nemen ben ik bang.

    Hoe gaat het bij jou?
     
  8. Cintje14

    Cintje14 Niet meer actief

    Ohwww wat super!!!! Gefeliciteerd!!

    Ja bij mij gaat het nog steeds hetzelfde. Heel erg opgefokt constant. Heel vervelend. Ik ben echt super snel boos. Heb helemaal geen geduld of iets!

    62,5 leek soort van aan te slaan. Ik spuit sinds zondag 62,5 en vrijdag had ik 1 van 11,14. Heb morgen weer een afspraak dus we gaan het zien. Doordat ik elke keer teleurstelling krijg, heb ik het maar gewoon gelaten en zie ik wel wat er gebeurd.

    Merk dat ik er emotioneel in ieder geval doorheen zit.
     
  9. lavendelmeid

    lavendelmeid Actief lid

    31 okt 2010
    125
    81
    28
    huisvrouw
    limburg
    Hoop dat je snel wat eter voelt en wat goed nieuws krijgt.
    Denk ook aan jezelf.
     

Deel Deze Pagina