Iemand gisteren of vandaag naar schiphol geweest??

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mavi derya, 1 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Wij gaan morgen vliegen.. nu is natuurlijk overal in het nieuws dar je optijd moet weggaan vanwege de controles. Dus ik wilde 3 uur van te voren weggaan. Het is vanaf hier 20 minuten rijden.
    Ik las op de nos site dat mensen max een uur vertraging hadden door controles ed. Nu sprak mijn moeder net haar buurvrouw en die had het erover dat haar zoon wel 2 uur over had gedaan vanaf de afslag tot de vertrekhal..
    Maar dat zijn mensen die altijd alles 10x groter maken dan dat het daadwerkelijk is..
    Heeft iemand een idee die er geweest is ofzo?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hoe laat moet je er zijn? Ik zou nog een uur eerder gaan. Want normaal is 2 uur en 3 is dan wel krap als je oponthoud hebt.

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.487
    113
    Op het nos journaal geven ze net aan om met 30 minuten extra reistijd rekening te houden. Dus ik zou in jullie geval 3u30min, van te voren weggaan, dan heb je wat extra speling, maar zit je niet nog uren op schiphol te wachten.

4. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Ik heb gisterochtend iemand opgehaald bij de vertrekhal, ik kon zo doorrijden zonder problemen. Maar dat zal niet altijd zo zijn. Marechaussee stond wel overal maar ze waren niet bezig met mensen en auto's aanhouden en ondervragen oid.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heeft die zoon van de buurvrouw er niet zo lang over gedaan vanwege die persoon in die bus die aangehouden was?
    Denk dat 3 uur van tevoren weggaan wel goed is, zou het misschien iets ruimer doen en 3,5 uur van tevoren weggaan.

6. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Oja dat zou heel goed kunnen natuurlijk.. maarja dan weet je het nooit denk ik..

Deel Deze Pagina