Hier een klein fijn meisje van bijna 5 die altijd onhandig in haar maxi cosi Rodi (groep2) slaapt. Haar hoodje knikt altijd naar voren als ze in slaap valt en als we straks op vakantie gaan, lijkt me dat niet echt de meest optimale manier van zitten/slapen. De slaapstand van deze stoel is zo minimaalm dat dat niets uit maakt. Nu heb ik een cuddle bug (nekkussentje) gezien, weet iemand of dit werkt of is er een andere oplossing voor dit probleem? (weet trouwens niet of dit onderwerp hier goed staat eigenlijk )
Ze lijke mij niet echt handig als ik het zo zie. Ik had hetzelfde probleem als jij voor ons 3 jarig zoontje. Lange afstanden rijden valt hij erg onhandig in slaap. Ik heb toen paar maanden terug bij de Kruidvat een gordelkussen gehaald voor 4,- en die maak je vast aan de gordel (dmv klittenband) daarna schuif je die tegen de hoofdsteund van de Rodi aan, en als het goed is komt die kussen dan tegen het nekje van je dochter. Zodra zij dan in slaap valt rust haar hoofd uit op die kussen. Bij mijn zoontje gaat het nu goed en slaapt hij veel comfortabeler. Enige nadeel is als hij aan de kant in slaap valt waar niet zijn gordel zijn nek kruist begint zijn hoofdje wel te hangen, maar ja beter iets dan niet. Gordelkussen kind * Slapen in de auto zonder zere nek! Je hebt ze trouwens ook te koop bij Halfords.
bedankt!, ga meteen zoeken naar een leuke. Wat je zegt, beter zo als helemaal niets. Het ziet er altijd zo zieig uit en vooral ook onhandig. Rust je niet echt goed. Bedankt voor de tip!