iemand goede ervaring met bonprix ??

Discussie in 'De lounge' gestart door marijke2, 7 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    hallo allemaal.
    heeft een van jullie goede ervaring met bonprix??
    wil graag daar zwangerschapkleding bestelen omdat bij wekhamp steeds alles is uit verkocht.em wil ook wat kinderkleding bestellen.
    kun je het ook makkelijk tereug sturen??

2. Taliada

Taliada Actief lid

29 mei 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook kledin gekocht bij Bon Prix toen ik zwanger was. Heb alleen de echte zwangerschapskleding weer teruggestuurd. Viel enorm ruim en voelde me net een olifant.
    Werkte allemaal prima, enige nadeel vond ik dat ik geen nieuwe nota kreeg nadat ik dingen had teruggestuurd. Dat moet je dus zelf gaan berekenen.

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Hier is laatst ook een topic over geweest.
    Veel hadden een slechte ervaring.
    De verzending duurde erg lang en de kwaliteit viel tegen....

4. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    bedankt voor je tip het valt dus groot uit de kleding.

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    bonprix, wisselende ervaringen....

de kwaliteit is naar de prijs...zegt genoeg dus ;) maar goed, niet heel slecht
    verzenden, ene keer snel en goed, maar heeft ook wel eens een week a 2 weken geduurd

als je geen haast heb, is het geen probleem ;)

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb slechte en goede ervaringen bij Bonprix. En momenteel kan ik niet anders dan zw.kleding bestellen bij Bonprix, want ik heb een maat boven de 48, en tja... de Wehkamp gaat tot maat 48. ;) Net alsof dikke mensen niet zwanger kunnen worden of zo. ;)

Er is een keer een pakje wat ik retour had gedaan kwijt geraakt, en ik had gelukkig nog wel het bonnetje. Later kwam die ineens weer boven water gelukkig bij Bonprix.

Verder hebben ze ook niet altijd alles. Heb eens wat besteld en betaald en toen kreeg ik een brief dat het kledingstuk uitverkocht was.

Maar heb ook wel goede ervaringen. Alles wat ik de laatste maanden besteld heb, paste me en ik heb niks retour hoeven doen, daar was ik blij mee.

En inderdaad, de kwaliteit is niet al te best... maar het is wel betaalbaar.

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    ja verschrikkelijk is dat he!! hier net zo!
    vind het onvoorstelbaar dat alles maar tot maat 46/48 gaat en dan gewoon ophoudt! idd net of dikke mensen maar niet zwanger mogen zijn/worden.... ;) kan me daar echt kwaad over maken!

8. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    ik heb elke keer de verkeerde maat gekregen ofwel een maat groter of een maat kleiner maar vaker kleiner :(

9. Jel

Jel Niet meer actief

Nee precies, het is echt heel vervelend.

Ik denk dat ik de wehkamp eens gaan mailen, wat de reden er van is, dat de kleding tot en met maat 48 gaat.

10. Hier ook vrijwel alleen maar slechte ervaringen.. Toevallig ging het de laatste keer wel goed, zelfs het geld terugstorten en een product omruilen! Dus misschien hebben ze geleerd?

Hier ook al meerdere pakketjes kwijt geraakt (zowel van hen uit naar mij, als van mij retour naar hen). Zelfs een keer gehad dat ik producten in DEZELFDE doos had geretourneerd, en dat ze het ene wel hadden ontvangen, maar het andere niet (en dat ligt dan dus aan BonPrix, en niet aan PostNL :p).. Dat hadden ze maaaanden later ineens weer teruggevonden, toen kreeg ik toch m'n geld nog terug ;)

Nee, een topbedrijf is het niet, maar tja, die kleding is zo lekker goedkoop he ;)

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb ze gemaild en ben benieuwd wat het antwoord hierop is.

12. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    oke weet ik het effen dat het niet echt goed bedrijf is.
    had al wat gezien zag er leuk uit en zo. maar bij wehkamp ook dingen gezien allen is zo snel uit verkocht snap niet dat het allemaal in een dag is uitverkocht is. de opruimen is net begonen en alles is al uit verkocht.bij wehkamp. erg vreemd. maar raar dat ze niet grote maten hebben van zwangerschapkleding heben bij wehkamp.

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Heb het eens doorgekeken omdat de oude bewoners van ons huis er elke keer een catalogus van kregen en dus niet opgezegd hadden...

Ik kon er niet echt wat moois of wat ik hip vind in het boekkie vinden...
    Misschien kun je eens bij http://mamalicious.nl/?gclid=CKSGh9qhh7ECFU6IDgodSX40Kg kijken ? Daar hebben ze ook van de stretchjurkjes die bijna iedereen past! :D

14. Danielle27

Danielle27 Actief lid

5 feb 2009
    264
    0
    0
    Ik heb daar nu twee keer besteld en persoonlijk alleen maar goede ervaringen met BonPrix. Ze leverden binnen 4 dagen, wat ik wel merkte is dat in de catalogus niet alles staat wat online wel staat, en op de site zijn dingen ook nogal eens uitverkocht (die dan een paar dagen wel weer voorradig waren). Ik heb zelf iets korte benen en de broeken zaten bij mij dus helemaal perfect! Ook hebben ze grote maten (voedings-)bh's, (95D) wat heel fijn is omdat ik zowel in cup als breedte een maat omhoog gegaan ben :p
    Maar verder was alles gewoon in de goede maat geleverd, en het paste allemaal prima. Misschien zijn de kleren daar wel gewoon op mijn lichaamsbouw gemaakt, in andere winkels heb ik juist heel veel moeite iets passends te vinden :D

15. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik heb laatst de missetam gemaild. met precies dezelfde vraag...maar dan krijg je terug. We zullen het meenemen als idee :cool:

laat me effe weten wat de wehkamp reageert, wil je? anders moeten we ze misschien met zijn alle plat mailen :p

16. Jel

Jel Niet meer actief

als ik eraan denk doe ik dat. Ik heb nog geen reactie terug maar dat zullen ze ook niet op zaterdag doen. Ben benieuwd wat voor antwoord ze bij mij dan geven .

17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik weet het antwoord wel, er is nl maar een hele kleine markt voor maten boven 48

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Mijn moeder was en de buurvrouw is altijd erg tevreden over Bon Prix.
    De kleding is goed aangepast aan de Nederlandse figuren ;) .

(mijn moeder is overleden, vandaar was, niet dat er iets raars gebeurd was ofzo hoor;))

Maar ik zou zeggen, probeer het gewoon uit en doe je eigen ervaring op.

19. Ik kreeg laatst de nieuwe catalogus binnen, en daar stond zo'n soort joggingbroek/legging in, met daaronder 'UITVERKOCHT' :D Als je het artikel al niet meer kunt leveren op het moment dat je je catalogus laat drukken, waarom zet je het dan nog in je catalogus? ;) Zo stom!

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik bestel regelmatig bij Bonprix en ben tot nu toe zeer tevreden over ze. Heb daar nu ook wat positiekleding gekocht en ze zijn erg gunstig geprijsd met hun kleding, dus dat is mooi mee genomen:D

Ik vind alleen wel dat de levertijd iets sneller zou kunnen, maar dat is het enige minpuntje;)

Deel Deze Pagina