Volgens mij zag ik vorige week in de Aldi folder dat ze een Bmx fiets verkopen vanaf zaterdag 7 juli. Nu heb ik de folder per ongeluk weggegooid en kan ik online niets over deze aanbieding vinden. Ga toch heel erg aan mezelf twijfelen of het niet mijn hormonen zijn. Wie kan mij helpen?
Jaaaa, dat is em!!! Pff, twijfelde echt aan mezelf. Is het landelijk, dus ook in mijn regio of is dat altijd zo? Hartstikke bedankt!!!!
Normaal gesproken zijn de actie's van de Aldi landelijk. Er staat bij de advertentie ook niet dat dat niet zou zijn. Graag gedaan hoor, zat toch op de wc. Haha dus kon wel gelijk even in de folder kijken voor je.
Haha, waar de wc niet allemaal goed voor is! Kijken of manlief zin heeft zaterdagochtend voor de winkel te gaan liggen...
ok dat zal bij mijn zoon n.l niks worden heeft ook een bmx met spatborden maar de modder vliegt m nog regelmatig om de oren
Echt een aanfluiting! Manlief en zoontje stonden vanochtend om half negen voor de Aldi voor de fiets. Schijnt de fiets gewoon niet binnengekomen te zijn met de levering. Andere Aldi hetzelfde probleem. Het zou toch wel heel netjes zijn geweest even een melding op de website te vermelden. Vond het zo sneu voor zoonlief. S middags zijn de mannen maar naar een fietsenwinkel gegaan en hebber er alsnog eentje gekocht.